Ervaring gonal f! Ivm lange cyclus

Hoi @Vogeltje
Wat fijn dat de onderzoeken goed waren. Inderdaad hopen dat je nu niet meer hoeft te spuiten.

Na de eerste controle waarbij ik geen eitjes had die waren gegroeid na 3 dagen terug; Yes.. er zat verbetering in. Een eitje links van 10.3 en rechts 2 eitjes van 9.1 en 9.7 nog niet groot genoeg maar er zat vooruitgang in. Die zelfde week voor de 3e controle terug geweest, dit maal waren de eitjes goed gegroeid links 1 van 12.2 en rechts 2 van 14.6 en 12.8 doorgegaan met spuiten van 62.5 en na 3 dagen weer een controle ditmaal was links niet gegroeid maar rechts nog steeds twee volhouders 1 van 17.1 en 1 van 16.4 nog twee dagen door gegaan met spuiten van 62.5 en afgelopen vrijdag het verlossende woord .. twee potentiële kanshebbers ? 1 van 20.8 en 1 van 22 gelijk pregnyl gespoten en die zelfde avond aan de klus geweest. Nu wachten tot de 25e dan kan/mag ik testen. Ik ben heel benieuwd maar heb er zelf best een goed gevoel bij, ook omdat mijn bms ditmaal een stuk dikker was dan voorheen. Voorheen kwam hij niet boven de 6 uit en nu ruime 8 mm dus ik ben zeer tevreden deze ronde. Nu nog hopen op een goed resultaat ??

O wauw!!! Wat een goed nieuws zeg ?. Heel spannend ook voor als het straks raak gaat zijn want dan is de vraag zijn het er 1 of 2 hihi.
hou je me op de hoogte? 

Terug
Bovenaan