Ervaring gonal f! Ivm lange cyclus

@vogeltje sorry sorry! Ik haal iedereen door elkaar van dit forum.. 
Maar mooi dat er progressie in zit! Maar ik blijf het gek vinden hoor. In mijn ziekenhuis is een eitje rijp als deze 18mm is. Dan moet ik ook meteen ovitrelle spuiten 
In de vorige twee rondes werd ik ongesteld na dag 29 van de cyclus. Dit was 13 dagen na de iui, dus 14 dagen na de ovitrelle.
Tot nu toe nog steeds niks... Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was en ben nu zo in spanning... Het is maar goed dat ik vandaag een vrije dag heb. Concentreren op het werk was vandaag denk ik niet gelukt ?

Hoezo vind je dit gek dan alias?? Bij mij in het ziekenhuis is een eitje van 18mm ook al rijp maar met de echo’s was dat steeds nog niet dus vandaar pas later de spuit.Wel heel spannend. Waarom doe je niet gewoon een test? Hou je ons op de hoogte?  

@vogeltjee ik dacht dat je had getypt dat je eitje 23 mm was, vandaar dat ik het gek vind. Maar denk dat ik het dan verkerd heb begrepen...
Helaas ben ik gistermiddag ongesteld geworden. Morgen mag ik naar het zkh om te kijken of alle eitjes weer 'gereset' zijn

@vogeltjee het ging een poosje mentaal niet zo lekker, dus ik ben even een tijdje weg geweest van dit forum.
Deze cyclus is ook weer erg bijzonder. 26 maart had ik een iui (tot dan toe was het nog normaal) maar ineens sinds eergisteren allemaal bloedverlies. Ik ben eens gaan googlen naar een innestellingsbloeding, maar of ik nou gewoon ongesteld ben of dat het een innestellingsbloeding is.... Geen idee. Ik wacht maar gewoon af tot komende vrijdag en ga er eens een testje tegen aan gooien. Vrijdag is het trouwens 15 dagen na de iui.

Hoe is het met jou gegaan? Nog updates?

Hoi Dames,
Hoe gaat het nu met jullie? Wij zijn inmiddels weer begonnen met het spuiten van gonal-f. Afgelopen donderdag de eerste echo gehad maar geen van de eitjes nog gegroeid. Ik prik nu op 62,5 en heb as maandag de tweede echo om te kijken hoe het er voor staat, als er weinig veranderd wordt de dosis verhoogd. Benieuwd hoe het nu met jullie gaat! 
liefs x 

Wat leuk om weer een update te krijgen van je! Wat fijn dat je weer begonnen bent. Ik spoot 75 en de eerste echo bij de eerste ronde was meteen het eitje volgroeid. De 2de ronde pas bij echo 3 dacht ik. Dus het kan zeker (toen had ik nog gewoon een cyclus van 28 dagen).
ik ben afgelopen woensdag geopereerd om te kijken hoe het er uitziet. Alles zag er netjes uit alleen wat verklevingen links. Nu herstellen en de 15de op gesprek om te kijken hoe verder. Mijn cyclussen waren denk ik door het slikken van de Etos zwanger worden pillen 31 en 32 dagen. Dus eigenlijk gewoon goed! Hopelijk blijft dit zo en hoef ik niet meer te spuiten ?

Terug
Bovenaan