Ervaring gonal f! Ivm lange cyclus

@vogeltje, ik ben ook ongesteld geworden helaas.... morgen cyclusdag 3 en dus weer beginnen met de Gonal F. We gaan nu de 3e ronde gonal F in.... dus hopelijk is de 3e keer scheepsrecht he ;)!
Succes met de echo dinsdag!! 
@Karin, hopelijk werkt de Gonal F beter voor je! Ik krijg er iig wel mooiere cyclussen van dan met clomid :). Succes met de wachtweekjes!

@Alias
Inderdaad hier het zelfde, er zijn er een aantal die er naar vragen maar ook een aantal waarvan ik het wel had verwacht, maar uit eindelijk niks van hoor. Erg jammer soms. Maar gelukkig bestaan er dit soort forums ?

@Charlotte
Dat hoop ik inderdaad ook, de clomid duurde erg lang en steeds zonder resultaat. De eerste x gonal-f vindt ik zelf ook best lang, maar ze moeten natuurlijk eerst kijken wat er nodig is. Vervelend dat het bij jullie deze keer niet gelukt is! Succes in de volgende ronde, ik duim voor jullie ??

O wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Ik heb vandaag weer een echo gehad. Zit op dag 11 en een eitje van rond de 13 mm. Er bestond een kans dat er een tweede eitje mee ging groeien. Moet donderdag weer terug dus dat is wel spannend ??

@ Vogeltje, hoe was je echo?? Zou een 2e eitje fijn zijn, of juist liever niet? In mijn zkh willen ze echt maar 1 ei, anders krijgen we 'seksverbod'.... niet dat ik me daaraan zou houden dan, mrja?

Bij mij in het ziekenhuis zeide ze juist. Misschien een tweede eitje dat zou fijn zijn haha. 
ik zie het wel als een dubbele kans eigenlijk. Zou natuurlijk wel liever maar een kindje willen als meteen twee. Mocht dit wel zou zijn is het natuurlijk welkom.
kwam net van het ziekenhuis en mijn eitje is 23. Zometeen spuit zetten dus weer even 2 weken afwachten ????

Hoe is het bij jou??

Ohh succes weer met de wachtweekjes! Hopelijk heb je voldoende afleiding ?.
Ik heb vanmorgen echo gehad... er zitten 4 follikels. Allemaal tussen 14-16.
Voor t zkh is t duidelijk: te groot risico op een meerling. Dus we mogen niks. 

Ik klink miss heel naïef nu, maar na bijna 1,5jr proberen zonder resultaat is het toch verleidelijk om me daar dus niet aan te houden. Totaal in dubio... ik zie een drie -of zelfs vierling ook niet zo zitten vnl ivm gezondheidsrisico's. Maar hoe groot is die kans? En stel nou dat er 1 of 2 bevrucht worden....
pffff ik vind het heel moeilijk.

@vogeltjee ik blijf het gek vinden. Bij mijn ziekenhuis starten ze met iui bij 18 mm. Maar hoe ging de iui? Succes met wachten!
@charlotte pff dat is niet leuk :( dan ben je straks weer een maand verder. Als ze het advies geven om niet te hobby'en dan zou ik dit niet doen. Gewoon uit veiligheid en om te voorkomen dat de gynaecoloog zijn/haar handen er vanaf trekt. Hoe verleidelijk het ook is...

Voor mij is het morgen 14 dagen geleden en tot nu toe nog niet ongesteld. Ik wacht morgen nog even af en woensdag wil ik gaan testen.

@alias... ik ben nog niet met iui bezig l. Alleen hormonen spuiten pas na 6 meer mag ik door voor iui. Hopelijk is dat niet nodig. Ik was donderdag in het ziekenhuis en toen was mijn eitje pas 16,5 dus mocht zaterdag weer terug komen en toen was die 23. Dus vandaar dat die zo groot was. Nu weer op het wachtbankje. De vorige keer werd ik precies 2 weken na de ovitrelle ongesteld. Wanneer worden jullie altijd ongesteld?

@charlotte... wat vervelend zeg pff. De kans is natuurlijk niet super groot maar de kans is er zeker wel. Er veranderd heeeel veel als je ineens zwanger bent van een meerling. Financiel lichamelijk etc. Hoe verleidelijk het ook is maar bij 4 eitjes zou ik toch hun advies volgen. Ik vind 2 eitjes al heel spannend ?. 
Het eitje kan met celdeling zich ook nog eens in twee splitsen (eeneiige tweeling).

Terug
Bovenaan