Ervaring Kinderwagens?

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal in de ban van de kinderwagens op het moment. Ik zit heel erg te twijfelen tussen een Bugaboo en een Joolz. Ik heb wel het een en ander gevraagd in de winkel, maar ben zeer benieuwd of jullie ervaringen hebben met deze merken. Deze merken zijn voor mij geschikt omdat ze in vergelijking licht zijn. Ik woon 3 hoog, dus dat is belangrijk voor me.

Leuk he zwanger zijn :) Heb zulke leuke kleertjes al waar ik helemaal zwijmelend elke dag naar kijk. Kan niet wachten tot hij er is!
 
Heb geen ervaring met Bugaboo en Joolz, heb voor de eerste een koelstra gekocht en deze bevalt prima, maar is niet handig als je drie hoog woont want hij is wel zwaar in vergelijking met sommige andere wagens. Een vriendin van me heeft de maxi cosi Mura, deze is wel erg licht en ook handig in gebruik.
 
Ik heb zelf een Bugaboo voor de eerste, deze bevalt mij uitstekend. Past goed in de auto, makkelijk uit elkaar te halen en snel op te bouwen. (als je eenmaal weet hoe het allemaal precies werkt, haha) Ik had bij de eerste alles heerlijk roze en ga nu een leuke blauwe aanvullende bekledingset kopen:)

Ik zou met geen enkele kinderwagen graag 3 hoog willen sjouwen.

De Joolz ken ik niet. Ik kan ze dus ook niet vergelijken.
 
Ik heb zelf een Bugaboo voor de eerste, deze bevalt mij uitstekend. Past goed in de auto, makkelijk uit elkaar te halen en snel op te bouwen. (als je eenmaal weet hoe het allemaal precies werkt, haha) Ik had bij de eerste alles heerlijk roze en ga nu een leuke blauwe aanvullende bekledingset kopen:)

Ik zou met geen enkele kinderwagen graag 3 hoog willen sjouwen.

De Joolz ken ik niet. Ik kan ze dus ook niet vergelijken.
 
Ik heb de Urban Jungle Mountain Buggy. Heeel makkelijk in the klappen, vooral als wandelwagen. Hoe zwaar deze in vergelijking is, weet ik niet...
Ik ga nu op zoek naar dezelfde maar dan in duo, mijn zoontje is straks 2,5 en wil ook wel graag nog zitten!

Geniet allemaal van je zwangerschap, het is zo bijzonder!
 
Vind de Bugaboo zelf erg lelijk, maar dat is persoonlijk! :)

Heb zelf de Easywalker Sky, die bevalt prima. Is niet heel zwaar, 10 kg incl. alles! Goed opklapbaar, maar zou zelf nooit 3 hoog gaan lopen met een kinderwagen! Neem aan dat je toch wel een berging hebt beneden? Zou hem dan lekker daar inzetten en me niet druk maken mbt het gewicht van de wagen :)
 
@ Ranonkels: die heb ik net in duo aangeschaft ;-)

Ik vind de Bee zo leuk, maar geen ervaring. Zag wel dat ze ook nieuw via marktplaats en Ebay te koop zijn.

En wij woonden eerst ook zo hoog, maar gelukkig berging beneden. Daar stond de wagen.
 
Hoi,

Hier een tevreden gebruiker van de Joolz. Wij hebben het oude model, waar nog wel eens kinderziektes bij kwamen. Er is nu een nieuw model en die ziet er nog strakker en beter uit (en nog steviger). Ben heel erg tevreden en vind het erg leuk dat deze iets hoger is dan de gemiddelde wagen. Als wij ergens gaan drinken kan onze zoon zo aan de tafel erbij zitten.
Wel jammer dat ik toen de jeans uitvoering niet kon kopen, die kwam een paar maanden na de geboorte van onze zoon. En ik kan dat nu helaas niet op het oude model doen.

Maar zeker een goede wagen.
 
Terug
Bovenaan