Ervaring Kinderwagens?

hoi! Ik ken de bugaboo bee. Mijn vriendin gebruikt het altijd en ze woont in de stad.. dus is erg handig. ook super makkelijk om te bouwen en is licht. ik ga zelfs ook een bee kopen. nog steeds op te wachten voor een korting.

Joolz ken ik ook. Ik was bij Prenatal en de eigenaar was daar! leuk! Joolz is vergelijkbaar met de bugaboo en is een stuk goedkoper.
 
Wij hebben de duo wagen van Phil en teds aangeschaft. Zo kan de oudste straks ook nog af en toe gaan zitten als hij niet wil lopen, of als ik wil dat hij nog even gaat zitten, hihi.

Het mooie van deze duowagen is dt hij niet groter is als een enkele wagen dus overal doorheen kan. De kindjes zitten of liggen een beetje boven elkaar.

En nieuw was nu dat er ook gewoon een wandelwagenbak op kan, dus de baby hoeft niet persee in een nestje onderin. Dit was voor mij wel de doorslag.
Dus straks de kleine gewoon in de bak lekker liggen en dan hangt er een stoeltje achter/onder voor onze peuter. En dan kan ik er ook nog gewoon achter lopen zonder rugklachten (krijg dat altijd van zo'n plankje, dan kan ik niet meer goed rechtop lopen.

Had nu overigens een Stokke, die heeft altijd heel goed zijn werk gedaan en is prima bevallen, maar wilde nu een wagen voor twee kids.
Als ik het overigens van te voren goed had doordacht, hadden we beter meteen voor zo'n phil en teds kunnen gaan, dan hadden we nu geen nieuwe wagen hoeven te kopen.... maar ja zo leer je van je foutjes.

Succes met de persoonlijke keuzes van de babyuitzet!

Kim
 
Hoi Dames,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een wat goedkopere kinderwagen of bijvoorbeeld een tweedehandse. Is dit iets om op te bezuinigen? Want ik zie zo veel leuke, maar ik vraag me af of het echt zo een verschil maakt.



Liefs Ella
 
Terug
Bovenaan