Ik heb de Quinny Buzz en die bevalt op zich wel ok, maar als ik opnieuw moest kiezen zou ik toch voor de Bugaboo gaan. Die vind ik persoonlijk mooier maar ook van betere kwaliteit (bij de Quinny hapert of piept er wel eens wat). Daarnaast is de bak groter waardoor je kindje er wat langer in kan. Hij of zij kan dan naar de wandelwageninzet omdat hij er aan toe is, niet omdat hij niet meer in de bak past. Dat vind ik persoonlijk een betere reden! De Jools vind ik ook mooi maar ik ken hem verder niet. Ik zou er wel op letten dat je kindje in de wandelwageninzet ook naar je toe kan zitten, bij sommigen kan dat niet.
Verder gebruik ik de wagen nu bijna nooit meer, ik heb onze dochter (nu 20 maanden) bijna altijd in de draagdoek. Als haar zusje geboren is doe ik die in de draagdoek en gaat grote zus in de buggy, of kleine zus in de wagen en grote zus in de doek of op het loopplankje.
Over de Bugaboo Bee, dat is toch een buggy? Volgens mij kan daar geen kinderwagenbak op. Maar misschien heb ik het mis.
Verder gebruik ik de wagen nu bijna nooit meer, ik heb onze dochter (nu 20 maanden) bijna altijd in de draagdoek. Als haar zusje geboren is doe ik die in de draagdoek en gaat grote zus in de buggy, of kleine zus in de wagen en grote zus in de doek of op het loopplankje.
Over de Bugaboo Bee, dat is toch een buggy? Volgens mij kan daar geen kinderwagenbak op. Maar misschien heb ik het mis.