Ervaring ontpillen.

Baileyxx zo dat is inderdaad snel gegan zeg! Zou geweldig zijn als dat bij mij ook zo snel kan gaan haha.
Had de 16e van augustus mijn eerste bloeding na het stoppen met de pil.. eerst jaaaren de pil, daarna 2 jaar een spiraal gehad en daarna 4maanden pil..
Afgelopen dinsdag woensdag en donderdag waren mijn voorspelde meest vruchtbare dagen en moet over 11 dagen volgens planning weer menstrueren...zal mij benieuwen! Had je snel na de laatste menstruatie symptomen van je zwangerschap?
Groetjes Jenn

Hoort avondmisselijkheid er ook bij? Ik zag gisteravond mn burritos en werd gewoon spontaan misselijk. De misselijkheid nu 2x gehad maar niet op een vaste tijd.

Hey net nieuw hier
Ik ben nu 3 weken aan het ontpillen en is me dat de hel geweest. Week 1 moe, migraine, pijnlijke eierstokken, pijn tijdens de seks
Week 2 hoofdpijn? Nog steeds pijnlijke eierstokken, veranderende geur daar vanonder, andere en veel meer afscheiding, pijnlijke onderbuik. -> Nadat ik gaan plassen ben heb ik een branderig gevoel maar geen blaasontsteking. Het is een zeurende milde pijn daarvanonder alsof je niet uitgeplast raakt. Daarbovenop heb ik al vanaf week 1 een doffe soms scherpe pijn waar de eierstokken zitten en pijn tijdens de seks. Pijn in de lage onderrug.
Week 3 de hoofdpijn is milder maar zeurt nog steeds, misselijk wanneer ik iets wil eten, soms dingen die ik graag eet die plots anders smaken, en die onderbuik blijft maar pijn doen. Heb dan maar een zwangerschapstestje gedaan maar die was negatief. 
Heeft hier nog iemand zoveel pijn in de onderbuik/blaasstreek/vagina zonder ontsteking?

Terug
Bovenaan