Ervaring ontpillen.

@Linz Gisteren dus ongesteld geworden! Uiteindelijk cyclus van 33 dagen...1e cyclus was 25 dagen... hoe nu dus de rekenen voor een nieuwe ronde? :) Hopelijk kun jij ook weer snel voor een nieuwe kans!

Hoi! Ik ben eind februari dit jaar gestopt met de pil en heb 2 maart mn ontrekkingsbloeding gehad. Sindsdien wacht ik op mn eerste normale menstruatie.. Zit ondertussen al ongeveer 48 dagen te wachten. In t begin zat ik echt minder lekker in mn vel, dat is nu gelukkig wel weer beter. Heb alleen sinds t stoppen wel heel vaak last van hoofdpijn.. Hoop dat ik gauw ongesteld mag worden (dat ik dat ooit nog eens zou gaan zeggen haha) en hopelijk gaat die hoofdpijn dan ook wat minder worden.
Groetjes!

@evietja, ja lastig durf zo niet precies te zeggen vanaf wanneer je dan moet tellen. Maar 33 dagen is nog niet zo verkeerd! 
Ik ben aan het overwegen om nogmaals een test te doen maar dan met ochtend urine want dit heb ik de vorige keren niet gedaan. Toch wel veel last van hoofdpijn, moe zijn en soms onwijs veel zin in eten en soms totaal niet. 

@Linz nee, 33 dagen valt inderdaad (uiteindelijk) mee!  Heb je inmiddels al een testje gewaagd? 
Zo lastig dat 'ontpillingsverschijnselen' soms ook op zwangerschapsverschijnselen lijken...

Hey meiden,
Wat een gedoe dat ontpillen he. Ik ben op 10 maart gestopt, paar dagen daarna kwam de doorbraakbloeding.. en toen heel lang niks.. Negatieve test (had to be sure haha) maar eigenlijk ook niet veel klachten. Het enige waar ik last van heb is een licht gevoel in m’n hoofd af en toe. Net niet duizelig zeg maar. En 1,5 week geleden flinke kramp, toen dacht ik dat ik ongesteld zou worden.
Gisterenavond zag ik eindelijk wat ‘oud bloed’ en vandaag (dag 45) heeft het toch doorgezet! Ik werk nog! Haha, opgelucht en hopelijk stabiliseert het een beetje en gaan we op naar ronde 2!
Hoe gaat het nu met jullie allemaal?

@evietje zie je reactie nu pas. Maar ja afgelopen vrijdag getest met ochtend urine maar helaas weer niks. 
Zit er nu toch wel sterk aan te denken om misschien even contact met de huisarts op te nemen. Zit nu op dag 62 namelijk ? weet alleen niet of ze dan al iets gaan doen bijv. een bloedtest om naar PCOS te kijken.. (Omdat ik pas in januari gestopt ben met de pil) ben zo bang dat ik dat heb...

Niet te snel bang zijn hoor. Mijn cyclus na het stoppen van de pil ging van soms 23 dagen naar dan weer 55, 62, 30 en toen ineens iedere maand 28. Heel apart. Maar net toen ik me zorgen begon te maken kwam de regelmaat. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is. 

Nog steeds niet ongesteld. inmiddelds dag 55 al! Helaas ook geen tijd om naar de dokter te gaan.... 
moet ik me zorgen maken?

Terug
Bovenaan