Ervaring ontpillen.

Hier dag 74 en nog steeds geen menstruatie. Bij de vorige keer stoppen duurde het ook 3 maanden voordat ik iets van (oud) bloed verloor. En na half jaar was ik pas weer normaal ongesteld met 5 dagen bloed. Wel lange cyclus van 37 tot 44 dagen. Uiteindelijk na 8 maanden zwanger geraakt. Heb nu naar de dokter gebeld. Die geeft aan dat het wel 6 tot 9 maanden kan duren voordat je menstrueert. Rustig afwachten dus. Wilde eigenlijk niet meer aan de pil maar mn partner wilde echt geen rubbertje gebruiken en ik wilde niet meteen weer zwanger raken dusja...maar het komt uiteindelijk allemaal goed. Ieder lichaam reageert idd anders.

Hallo,
Ik heb niks van het ontpillen mee gekregen. 
Ik was gestopt en daarna ben ik meteen ongesteld geworden (de stopweek) maar daarna helemaal niet meer. Toen ik na 19 weken nog niet ongesteld was heb ik een zwangerschapstest gedaan en was dus zwanger. Een week later bij de verloskundige was ik dus al 20 weken zwanger.                      Ik ben dus meteen na het stoppen zwanger geraakt!
Ik slikte al 8 jaar de pil dus dacht ook dat ik moest ontpillen, uiteindelijk heb ik dat dus overgeslagen. 

Ontpillen zelf niet helemaal uitgezeten. Na 3 maanden zwanger, maar geen regelmatige cyclus nog. Uitgerekende datum is daarom echt een schatting bij mij ook. Na de bevalling ben ik niet van plan om aan de pil te gaan, ik wil eerst weer een normale cyclus. We willen niet te lang tussen de eerste 2 hebben, dus ik ben benieuwd of ik straks het 'ontpillen' kan doorzetten :p

Ik ben 21 julie gestopt (na ruim 15 jaar de pil geslikt te hebbeb), daarna mijn ontrekkingsbloeding gehad en na 30 dagen mijn eerste ‘menstruatie’. Dit duurde 7 dagen, maar bestond vrijwel alleen maar uit oud bloed en het was erg weinig. Nu is het afwachten of ik weer na ongeveer 30 dagen ongesteld word...
Wel veel meer last van pukkeltjes, hoofdpijn en gevoelige borsten dan toen ik aan de pil was. Verder moet ik het nog afwachten. Maar het kan wel een half jaar tot een jaar duren tot alles weer normaal is.

Ik had gister na een eerste week geen pil zomaar veel klachten. Licht gevloeid, hoofdpijn, strontmisselijk... 
We gaan het zien wat mijn lichaam in september gaat doen. :)

Ik ben zelf in de eerste  maanden geregeld  ziek geweest van het ontpillen.  Veel hoofdpijn buikpijn.  Uitslag in mn gezicht etc.
Mijn eerste menstruatie kwam naar ongeveer 35 dagen weer vanzelf en zo waren mijn cyclussen tussen de 30 a 40 dagen.
Heb wel gemerkt dat het een enorme rotzooi is wat je slikt en dat ik naar mijn zwangerschap geen pil meer ga slikken.
?

Je hebt ook spiraaltjes zonder hormonen. 
Nou september is ook rot begonnen. Drink je geen druppel meer,  toch hondsberoerd andere dag. Denk je wel inderdaad zoals bij andere topics gezegd werd, steeds zo misselijk, zou het in een keer raak zijn geweest?

Terug
Bovenaan