Ervaring Ovaleap

Hoi meiden, ik ga me hier ook maar in toevoegen aangezien ik dinsdag met ovaleap start?
@Sil spannend hopelijk mag je snel ovitrelle spuiten

Spannend voor jou Lara! Heel veel succes morgen! Ik vind het spuiten mee vallen hoor, eerste paar keer wel even spannend, maar het valt mee! 
Vandaag CD29 en weer echo gehad en er zit nu een follikel van 16! Eindelijk!! Nu morgen weer terug en hopelijk dan groot genoeg voor Pregnyl! Ik krijg geen Ovitrelle, maar Pregnyl, benieuwd hoe dat gaat! Weet eigenlijk niet wat het verschil tussen die 2 is! 

Spannend voor jullie morgen dames?Beiden veel succes!? @Sil, gelukkig weer goed nieuws! fijn hoor! 
wist ook niet wat het verschil was tussen pregnyl en ovitrelle maar was benieuwd dus heb het opgezocht maar ovitrelle is kunstmatig bereid en pregnyl met urine van zwangere vrouwen. 
Ik zit inmiddels op CD22, vandaag bloed wezen prikken en donderdag uitslag van de progesteron.. ben er wel een beetje zenuwachtig voor ?? Elk telefoontje over progesteron waarde in de afgelopen periode was negatief ?.  we wachten geduldig af ? 

Ohjaa had het inmiddels ook al opgezocht haha! Maar voor de werking maakt dat niet uit lijkt me welke je hebt! 
Spannend voor jou donderdag dan!! ?? Snap ik wel hoor dat je daar zenuwachtig voor bent! Zou ik ook echt zijn dan! Heb je wel iets gevoeld van je eisprong of niet? 

Haha ja qua werking moeten ze inderdaad hetzelfde doen, ga ik vanuit. 
ik weet eigenlijk niet zo goed of ik daar iets van gevoeld heb? Ik heb twee dagen na ovitrelle wel een soort 'beurs' / gespannen gevoel gehad in m'n onderbuik, klein beetje pijnlijk. Dus of het is toen geweest of het kwam door de spuit zelf. De dag daarna was het weg. 
maar ik vroeg aan de echoscopiste of je gegarandeerd een eisprong krijgt na die spuit en zij zei van wel. Ik heb m'n gynaecoloog al maanden niet gesproken. Dus daar kon ik het niet aan vragen...
voelen jullie je eisprong wel? 

Zou kunnen dat dat de eisprong is geweest dan! Ik denk dat ik het meestal wel voel, gewoon last van me buik maar ik ben dan die dag ook echt misselijk? 
Vandaag laatste echo gehad gelukkig! Vandaag 1 follikel van 20mm!! Zooo blij mee! Heel fijn dat hij nu groot genoeg is! Mag vanavond Pregnyl zetten na het werk en dan morgenavond gemeenschap hebben, gyn gaf aan wss morgennacht eisprong te hebben! Had ook nog gevraagd of je er zeker een eisprong van krijgt, maar ze gaf aan eigenlijk altijd van wel! Zou donderdag over 2 weken mogen gaan testen als ik dan niet ongesteld ben! Benieuwd of het mengen van Pregnyl goed gaat! ? moet je Ovitrelle ook zelf mengen of is dat al kant en klaar? 
Hoelaat ga jij je eerst injectie zetten Lara? Succes!!

Ah super fijn @Sill!! Blij voor je! Eindelijk weer een stapje in de goede richting? die twee weken hè... zooo spannend! 
En goed om te horen dat ze bij jou hetzelfde aan gaf, dat we wel een eisprong krijgen via deze weg. Heb je hem al gezet? Viel het mee? Bij ovitrelle is het al kant en klaar om direct te gebruiken. 
Moet jij ook nog bloedprikken tussendoor of gewoon afwachten tot over twee weken?
@XxLara hoe ging het bij jou? 

Ik ben ook zooo blij inderdaad! ? Nu komende weken ook even lekker helemaal niks geen injecties of controles! Pregnyl heb ik al gezet, na het werk mocht ik hem meteen zetten, viel wel mee hoor, maar vond hem wel vervelender dan Ovaleap! Jij niet? Wel fijn dat Ovitrelle al helemaal klaar is voor gebruik! Ik dacht echt straks gaat het helemaal mis met het mixen, maar het ging helemaal goed haha! Ik hoef geen bloed te prikken, maar gewoon 2 weken afwachten! 

Terug
Bovenaan