Ervaring Ovaleap

Nee dat is wel fijn hè! En zeker als je dat een aantal weken hebt moeten doen. Kan me dat goed voorstellen. 
mij vond hem ook vervelender dan ovaleap ja! 
fijn dat het allemaal goed is gegaan! 
Hoe voel je je verder vandaag? Merk je er al iets van? 

Hoi meiden, jullie zijn flink door blijven typen haha. Ik zie nu alles pas terug.
@sil wat fijn dat je zo'n groot ei had zitten, nu op het wachtbankje...Mijn gyneacoloog zegt ook dat je met ovitrelle / pregnyl...wat je ook krijgt zeker te weten een eisprong hebt.
@louisaaa Ik voelde met letrozol wel altijd mijn eisprong heel duidelijk. Benieuwd of dit met het spuiten ook zo gaat zijn. Ik heb net als jou Ovitrelle meegekregen.
Ik heb inmiddels 2 spuiten gezet, ik spuit trouwens 75 eenheden en jullie? Ik heb volgende week op CD11 mijn eerste echo, ik verwacht er eigenlijk nog niet teveel van omdat mijn lichaam bij Letrozol pas ook echt goed en stabiel reageerde bij 7,5mg letrozol. Ik hoop alleen niet dat ik zoals ik soms lees bij andere meiden 4-5 weken moet spuiten voor ik een keer resultaat heb. Het spuiten was de eerste keer heel spannend maar de 2e x ging al vanzelf.

Wat fijn dat het goed is gegaan het spuiten Lara! Ik vond de eerste paar keer ook echt spannend! Toen ik begon heb ik 37.5 moeten spuiten en ben geëindigd op 62.5! Heb wel 4 weken moeten spuiten helaas, maar ik zie ook best vaak verhalen dat ze bij 1e of 2e echo al een mooi eitje zien! 
Heb jij de uitslag al Louisa van het bloedprikken? 

@xxLara ik ben ook gestart met 75, bij mij deed letrozol vrijwel niets. Maar ik had nu wel op dag 12 al twee eitjes van 18,5 mm ?.. is eventjes afwachten en spannend vond ik, die eerste echo ☺️ 

Ik ben een beetje over de zeik omtrent het ziekenhuis! Zou vandaag gebeld worden rond 11:20 (tijden kunnen afwijken) werd ik uur later gebeld, helaas kon ik echt niet opnemen vanwege werk en dus kwartier later teruggebeld. Receptioniste snauwde dat ik nog wel gebeld zou worden vandaag en niet doorverbonden kon worden want dan wordt het een rommeltje. Wat denk je.. werd helemaal niet gebeld. Ik weer bellen zegt de volgende receptionist: iedereen is al weg. ? 
Voel me echt een nummertje! Heb al maanden geen gynaecoloog gezien of gesproken. Maandag al bloedgeprikt en nu nog geen uitslag ? grrrrr 
sorry, beetje frustratie hier ☹️ 

@sil dan ga ik hopen dat de eerste echo ook goed is, maar ik verwacht er nog niet teveel van dan kan het alleen maar meevallen. 
@Louisaaa oh dat is echt zo balen als je dan zolang zit te wachten al en je elkaar dan misloopt. Kan de receptionist niet gewoon de progesteronwaarde geven....? Ik hoop dat je inmiddels in ieder geval al wat duidelijkheid hebt..

Ik kan het weekend goed beginnen dames ☺️ Receptioniste zei dat de uitslag perfect is. Ze zei dat de progesteron waarde 96.7 was! ? eindelijk een positieve uitslag wat betreft progesteron? 

@Sil hoe gaat het zo'n paar dagen na de pregnyl? Merk je daar iets van? 

@xxLara op welke dag heb jij je eerste dag? 

fijn weekend! 

Pfff wat vervelend zeg dat het zo gelopen is, maar gelukkig heb je wel een goede progestronwaarde! ?
Ik merk eigenlijk niet zo heel veel van de Pregnyl! Heb alleen gevoelige borsten, maar dit heb ik ook weleens vaker dus eigenlijk niet echt iets geks ofzo! Ik denk dat ik gister mijn eisprong heb gehad, toen wel veel steken tpv van eierstokken! Hoe voel jij je nu? 

@louisaa dat is een mooie waarde! Nu duimen op een positieve zwangerschapstest! ☘️ Ik heb mijn eerste echo as woensdag op CD11.
@sil gelukkig vallen de bijwerkingen van de pregnyl mee. Jullie zitten dus nu beide op het wachtbankje! Spannend!!

Terug
Bovenaan