Ervaring Ovaleap

@Sil, jammer maar liever een iets langere cyclus en rustig aan dan dat je weer ineens overstimulatie krijgt en je weer een gemiste ronde hebt. Ik ga wel duimen dat je volgende week ergens pregnyl mag zetten dat jullie weer een kans maken??? Succes morgen weer bij je echo!
@Louisa, neeeeee niet alweer? Jeetje...is het bloedverlies heftiger geworden weer? Ik zou morgen bellen en ik hoop zooooo erg dat het gewoon nog op zijn plek zit????? Ik duim zo hard voor jullie, zo oneerlijk elke x. Zijn de wachttijden erg lang in Gent en Duitsland? En ben je niet bang dat als je hier doorgaat je dan weer een miskraam krijgt? 
Whatsapp lijkt me ook een goed idee, wel even zien hoe nummers uit te wisselen inderdaad. Met mij gaat het goed, ben de laatste tijd wel wat vaker misselijk en dan vooral in de avonden. Ik heb het er allemaal hoor over. Ook ik vind het gewoon nog allemaal erg spannend hoor en ben blij als er dinsdag groei te zien is op de echo?

Ja bloedverlies werd opeens heftig (nu schrok ik daar niet direct zo van) maar ik voelde toen ik op het toilet zat er weer iets uitkomen. Uiteindelijk heb ik het er uit kunnen vissen (sorry klinkt heel vies maar ben blij dat ik het heb gedaan) want dit was namelijk het complete vruchtzakje. Dat kon je goed zien, dit was totaal anders dan bloedstolsels die ik eerder had. En daarbij was ik vanaf vorige week woensdag iedere dag aan het overgeven (goed teken natuurlijk als je zwanger bent) en dat is sinds het verlies opeens weg. de misselijkheid weg, 'het gevoel' weg, de vermoeidheid weg. En vanaf gister heb ik ook menstruatiekrampen en nog meer bloed en stolsels.. Dus ik weet zeker dat ik niet meer zwanger ben ?.. We hebben vorige week met iemand gesproken die hetzelfde heeft ervaren als waar wij nu in zitten en die gaf ons de tip om ons alvast aan te melden voor het buitenland voor we zo weer een jaar verder zijn. zij is recent bevallen na een hele lange voorgeschiedenis van haar eerste kindje na 7 jaar in de medische molen en 5 miskramen verder. Geloof dat het sowieso 3 maanden duurt voor je een keer op intakegesprek kan komen..en voor je dan eenmaal op kan starten na onderzoeken etc. dan ben je weer even verder. Tuurlijk blijf ik bang voor miskramen ook de volgende ronde maar ja opgeven is geen optie en het kán ook een keer goed gaan. Vandaar dat we hier gewoon door willen gaan want je weet het gewoon niet. En het klinkt gek maar je wordt er keihard van.. Als het goed is dekt onze verzekering gewoon alle kosten (hadden we eind vorig jaar al een beetje uitgezocht). Maar gaan daar morgen nog even over bellen met de zorgverzekering voor de zekerheid. En je moet het sowieso bij hen aangeven dat je wilt overstappen naar het buitenland, daar moet je toestemming voor vragen. 

Terug
Bovenaan