Ervaring Ovaleap

@Lara Dat hoop ik ook dat ik dan groen licht krijg!?? Ja ik dacht misschien is het dan al wel echt heel dik of zou dat niet uit maken? Meestal is het bij mij 8 of 9 ofzo! Hoe is het met jou? Voel je je nog goed?
@Louisa Ben zo benieuwd hoe jou echo was inderdaad! Zit al de hele tijd te kijken of je al een bericht hebt geplaatst! Leef zo met je mee! ??

@Sil ja zo dik heb ik ook nog nooit gehad. Meestal rond de 9-10 ofzo dat ik me herinner. Ik mag echt niet klagen. Als ik zo de hele 1e trimester door kom?? Moet op tijd wat eten anders word ik weeïg en soms in de avond wat misselijk? vrijwel helemaal nergens last van en ik teken ervoor haha. Ik ben ook zo benieuwd hoe de echo bij @Louisa is gegaan en ben ook al de hele dag aan het kijken. ???

Hey meiden, ah wat lief jullie berichtjes♥️ En super fijn @Sil dat er een follikel is gegroeid tot 15mm en je BMS al zo dik! Hopelijk mag je snel de pregnyl zetten? en gaan we weer keihard duimen? 
Ik was een beetje van slag na vandaag, ik denk ook door alle spanning van afgelopen dagen. Maar we hebben een kloppend hartje gezien ? ben wel ietsjes teruggezet in dagen maar dat kan wel kloppen gezien mijn cyclus deze ronde ietsje langer was dan anders. Het was alleen erg spannend omdat ze in eerste instantie het niet zo goed konden zien en dan lig je daar maar te zoeken naar 'iets' en dan is het een beetje stil..ik vond dat wel even heftig.. flitste meteen vanalles door me heen. En toen zag ze wel wat knipperen maar wist ze niet of het van mij zelf was of het embriyo. Uiteindelijk gelukkig beter beeld kunnen krijgen. En was het overduidelijk ?? Ik mag wel volgende week dinsdag weer terug komen van de gyn, met name voor mijn eigen gemoedstoestand want ze zag mij geen twee volle weken kunnen afwachten ? Is wel fijn want ben gewoon heel onzeker. Bloedverlies heb ik nog af en toe bij afvegen, ene keer meer dan andere keer (maar niet zoals vorige week en ook geen stolsels) dus al met al nog steeds spannend ?? En we doen het nog rustig aan. Verder voel ik me oké, ook af en toe met vlagen wat vaker misselijk. En best emotioneel, ik hoop dat ik snel wat meer kan gaan genieten ervan. 
@Mel, klopt dat we elkaar toen kort gesproken hebben. En ik kan mij je onzekerheid voorstellen maar geef niet op! ? ik heb destijds alsnog een miskraam gehad (3e) ook met gebruik van de fragmin spuitjes. Dit is nu mijn 4e zwangerschap inmiddels en zoals je hebt gezien nog heel spannend ?? Ik gebruik nu naast de spuitjes ook utrogestan tot week 12. Ik zit in een fertiliteitstraject en ben nu alle 3 de rondes met behulp van FSH injecties direct weer zwanger geraakt (1e keer spontaan zwanger). Zit jij ook in een fertiliteittraject? Ik hoop ook voor jou dat het snel weer raak mag zijn en het vervolgens goed mag aan? 

@Louisa pffff wat is dat spannend geweest voor jullie zeg! Gelukkig hebben ze uiteindelijk wel het hartje gevonden van de baby en heb je dit ook kunnen zien! Dit geeft dan weer een geruststelling! Heel fijn dat je volgende week weer mag terugkomen! Snap ik wel hoor dat je onzeker bent, dat zou ik ook echt zijn! Blijft toch spannend als je ook nog wat bloedverlies hebt, maar gelukkig geen stolsels en krampen! Blijf heel hard duimen voor jou!!?? doe vooral lekker rustig en zorg goed voor jezelf en de baby!! Hoop zo dat je snel echt kan gaan genieten van je zwangerschap, dat heb je wel verdiend!!?

@Louisa, gelukkig dat je een goede echo hebt gehad. Wat moet dat spannend geweest zijn als ze zo aan het zoeken zijn geweest terwijl jij daar lag. Hoe ver ben je nu precies volgens de echo? Ook fijn dat je volgende week dinsdag in ieder geval weer een echo krijgt ? goed om te horen dat de stolsels in ieder geval weg zijn en je geen krampen hebt. Zodra de 12 weken gepasseerd zijn komt de echte rust pas denk ik. Zorg goed voor jezelf en rustig aan???

Hi Louisa, dankjewel voor je berichtje, lief wat je zeg! Ook al ken ik je niet, ik waardeer het heel erg én ik leef met jou mee! Ik ga heel hard voor jou duimen dat het deze keer goed mag gaan.

Vandaag 2e echo gehad en BMS was nu 7mm en er zitten 2 eitjes van 13 en 14! Heel anders dan maandag dus! Verwachtte ik ook eigenlijk wel aangezien die arts van maandag altijd groter meet dan dat het eigenlijk is! Nu vrijdag weer terug en ze hoop dat ik dan pregnyl kan zetten, maar ik ga nergens meer vanuit.. 

@Sil wat is dat dan hoor iemand joh. Die zouden ze moeten ontslaan. Hoe kan de meting zo verschillen. Heb je dat ook aangegeven? Ik zou in het vervolg echt nooit meer bij degene gaan die zo verkeerd meer. Eitjes van 13 & 14mm op CD12 is toch hardstikke mooi? Bij mij in t ziekenhuis zeggen ze altijd dat ze vanaf 14mm ook zeker te weten doorgroeien. Dus als je doorrekent zou je inderdaad vrijdag pregnyl mogen zetten ???? ik ga voor je duimen! ?

Terug
Bovenaan