Ervaring tarwekiemolie en teunisbloemolie

Ik ben 4 dagen na eisprong gestart met de tarwekiemolie. Ik had het niet eerder in huis.... 
Vandaag dag 8 na eisprong, dan heb ik doorgaans bruin verlies, nu nog niks! Dus ben zeer benieuwd hoe t verder gaat lopen. Wel heb ik echt zere borsten sinds gisteren, wellicht bijwerking van de tarwekiemolie?
Later dan 10 dagen na eisprong ben ik dit jaar nog niet ongesteld geworden dus over 2 dagen weet ik meer. 

Helaas zojuist begin van menstruatie dus 9e dag na eisprong. Ik ga nu starten met de teunisbloemolie.... Ben benieuwd. 
Hopelijk werkt het bij jou meteen super goed! 

Ooh wat jammer zeg! Maar misschien heeft het ook tijd nodig om echt wat te doen in je lichaam. Ik ben 2 dagen nadat ik ongesteld werd gestart met de teunisbloem en doet dit tot de ovuluatie en dan de tarwekiem. Ben heel benieuwd, heb wel gewoon een cyclus van 28 dagen dus gebruik het vooral om zwanger te worden.

Excuses ik was te snel met mijn oordeel haha. De menstruatie is nog niet doorgezet. 't blijft bij oud en soms nieuw bloed bij afvegen. Dus ik zit nog officieel in mijn vorige cyclus. Uiteraard niet zwanger maar een luteale fase van 10 dagen en ik denk dat 't 11 wordt gezien ik vannacht nog niks gebloed heb. En vanmorgen enkel beetje bruin. Dus dan lijkt t best ok te zijn.
Merk je iets van de teunisbloemolie? 

Terug
Bovenaan