Ervaring tarwekiemolie en teunisbloemolie

Ik heb vitamine E gebruikt (die van vitaminestore) hier zit ook tarwekiemolie in. Deze slikte ik voor iets anders, kwam er pas later achter. Toen we voor een kindje gingen was ik direct de eerste maand zwanger. Kan een toevalstreffer natuurlijk zijn.. Maar ik slikte deze denk ik al een aantal maanden (gehele cyclus). Alleen tarwekiemolie zonder extra vitamine E blijkt niet goed te werken, je zou 't even moeten Googlen. Ben geen arts maar volgens mij is het beste als je ook vitamine E erbij gebruikt! 

@gebruiker10066704 ik merk er nu nog niet echt wat van, maar ook geen idee wat ik er van zou kunnen verwachten. Ga het slikken tot mijn eisprong die ik begin volgende week verwacht en dan ga ik tarwekiemolie slikken, ook die van A.Vogel heb ik net besteld.

@gebruiker1026348 Ah oke, ja blijft altijd lastig of het dan door het gebruik van tarwekiemolie komt of gewoon geluk. Maar het kan iig geen kwaad om het te gebruiken denk ik. Ik heb nog even gekeken naar die ik had gekocht, maar nu toch maar een andere besteld met meer vitamine E. Mijn eisprong is nog niet geweest dus ben er nog niet mee gestart.

@mamaroosd succes! Wij zijn nu bezig voor baby nr. 2... overigens nu naar ronde 4. Ik slikte de vitamine E eerst niet, maar deze maand maar weer mee begonnen (you never know...;-)) Ben benieuwd of het werkt!  

Leuk! Wij zijn ook bezig voor de 2e en nu 3e ronde na een miskraam. Voor de miskraam was ik in in de 2e ronde zwanger en bij de eerste was ik al zwanger voor we er bewust mee bezig waren ?. Dus ben benieuwd hoe snel het nu gaat en of de Teunisbloem en tarwekiemolie iets doet 

Ik heb het maanden geslikt. Maar bij mij deed het niks. 
Even wat hoop: ik heb een luteale fase van 10 dagen en ben daarmee zwanger geworden. Dat het lang duurde lag in ons geval bij mijn man. Ik heb voor mijn dochter wel 2 miskramen gehad, maar dat was lang na een succesvolle innesteling. Korter dan 12 dagen hoeft dus geen probleem te zijn. 
Nadat ik met de pil gestopt was was het 7 dagen, en langzaam groeide dat naar 10 dagen over de periode van 2 jaar. De huisarts lachte me uit toen ik zei dat het zo kort was, en zei dat dat altijd rond de 14 dagen was. Huh? Heel normaal hoor, komt vaker voor en hoeft geen probleem te zijn :)

wat is het verschil tussen beide? Ik dacht tarwekiemolie ga ik proberen. Net aantal dagen klaar met menstruatie en verwacht ergens tussen donderdag en zaterdag eisprong.
Maar zie dat jullie 2 dingen gebruiken? Zit inmiddels in ronde 13, dus wil nu wel eens iets proberen.

https://www.zozwanger.nl/zwanger-worden-de-invloed-van-tarwekiemolie-en-teunisbloemolie/
hier is wel een artikel waar het wordt omschreven. Tarwekiem ga ik slikken na de eisprong en tot de eisprong teunisbloem.

heb er geen hoge verwachtingen van maar denk zelf   Baat het niet schaadt het niet .

Terug
Bovenaan