Ervaring tarwekiemolie en teunisbloemolie

Haha ja dat hoop ik! Ik had gisteren een positieve ovulatietest dus mijn NOD staat op 21 september, dus moet nog even geduld hebben om te zien of het deze maand iets heeft gedaan. 
Ronde 13 al, dat is wel pittig!
Ik heb al een kindje van 2 en gaan nu voor de 2e, we zijn sinds maart ongveer bezig en in mei al een miskraam gehad.. en toen ben ik zwanger geworden zonder iets van teunisbloem/tarwekiem te gebruiken.. 

Hey allemaal even een snelle update, vandaag dag 14 van mijn cyclus heb ik mijn eisprong! Toeval of door de teunisbloemolie durf ik niet te zeggen. Ben vooral benieuwd naar de luteale fase nu en of 't raak is uiteraard! 
13 ronde is idd erg pittig! 
Hopelijk is het bij jullie allemaal ook snel raak! 

Hey allemaal even een snelle update, vandaag dag 14 van mijn cyclus heb ik mijn eisprong! Toeval of door de teunisbloemolie durf ik niet te zeggen. Ben vooral benieuwd naar de luteale fase nu en of 't raak is uiteraard! 
13 ronde is idd erg pittig! 
Hopelijk is het bij jullie allemaal ook snel raak! 

Ooh fijn zeg! En dat maakt het ook wel weer extra spannend. En dan ga je nu tarwekiemolie gebruiken?
Ik heb maandag mijn NOD, verwacht er niet te veel van maar we gaan het zien ;)

Fijn precies na 14dgn eisprong. Nu de rest even afwachten hoelang het duurt voor je.
Ja bij mijn eerste was ik na 10 maanden zwanger. Maar vind nu wel wat te lang. Iedereen om mij heen is ook zwanger. Mijn dochter wil graag een broertje of zusje. Zet nog wat meer druk erop haha.
Dinsdag naar gynaecoloog, ben benieuwd wat de volgende stap zal zijn. Of dat we aankijken...

Ow ja druk van de omgeving is dan ook niet erg prettig nee. Dat heb ik gelukkig niet. 
Ja ben nu gestart met tarwekiemolie en hoop echt super hard dat 't raak is. Bij de eerste was 't in 1x raak en dat 't nu wat langer duurt voelt ni prettig. Maar goed als mijn cyclus beter is werkt dat hopelijk ook mee 

Ik kon het vanochtend niet laten om al een normale test te doen, mijn NOD staat op morgen..
ennn 
ik zag een super licht streepje!! Ben benieuwd of hij gaat oplopen.
deze maand dus voor het eerst met teunisbloem, tarwekiemolie en speciaal glijmiddel ?

Terug
Bovenaan