Ervaring tarwekiemolie en teunisbloemolie

Ik heb een reactie gekregen en kreeg het advies om er nog een week mee door te gaan en er daarna mee te stoppen omdat er Vit A in zit wat juist wordt afgeraden.
Zag zelf weinig van vitamine A op eht potje staan, maar denk wel dat ik het advies ga volgen en het niet zo lang meer ga slikken. 

Dus eigenlijk 1 week na NOD stoppen met tarwekiemolie zeggen ze? Bij de mijne staat wel duidelijk dat er vitamine a in zit overigens. 
Maar ik maak hieruit op dat je test nog duidelijker is geworden? Gefeliciteerd! 
Ik voel nog steeds vanalles aan krampjes en darmen doen ook wat moeilijk. Maar ja mijn cyclus is zo anders dan de vorige maanden dus dat kan 't ook zijn. Maar ga van 't weekend een vroege test doen, mits ik niet ongesteld ben geworden dan zit ik 11 dagen na eisprong.... ?

Ja dinsdag en vanochtend nog een test gedaan, geen knaltest maar wel duidelijker. Vond het wel fijn om alvast contact op te nemen als het dan niet goed gaat neem ik ook makkelijker contact op.
als ik gewoon algemeen Google zie ik wel staan staan dat er vitaminen A in zit.

En mamaroos hoe gaat 't? 
Ik ben vandaag ongesteld geworden... 12e dag na eisprong. 
Gisteren al wat oud bloed verloren maar vandaag ook ineens echt flink ongesteld. Ik merk dat mijn cyclus erg gewijzigd is. Zit nu op 25 dagen. Ipv 30+
Ik wacht het maar weer een maand af en ga door met de teunisbloemolie en tarwekiemolie 

Teunisbloemolie gebruik ik al. Dit is nu 2e maand dat ik weer ben gestart ermee.
Alleen durf toch de tarwekiemolie niet aan omdat het slecht zou zijn, krijg je dikker slijmvlies van. 
Hoe is jullie ervaring ermee?

Ik had juist een hele lichte menstruatie, zo weinig dat ik dacht dat het mss een innestelingsbloeding zou zijn.
Ik heb het dus genomen om juist een dikker slijmvlies te krijgen. Had ook een menstruatiecup gekocht om te kijken hoeveel bloed ik zou verliezen. Maar raakte die ronde echter zwanger. De 3 rondes daarvoor niet... 

Terug
Bovenaan