Ervaring tarwekiemolie en teunisbloemolie

@mamaroosd heeft het misschien toch wat gedaan voor jullie.....
Ik ga als het mis is bij mij ook de teunisbloemolie gebruiken... maar ga met goede moed naar volgende week en hopelijk positieve test

Wat fijn mamaroosd! Heeft 't misschien wel iets gedaan, wens je een gezonde zwangerschap toe ? mijn nod is woensdag dus hier blijft 't nog even spannend..
Succes ook voor jou gebruiker en Astrid-Lynn.. Hopelijk ook voor jullie snel veel geluk ?

Dankjewel! 
Blijft natuurlijk lastig zeggen of het duur de supplementen komt maar geloof best dat het kan helpen! 
hoop voor jullie dat het ook snel zo ver mag zijn ?

Gefeliciteerd! Wat ontzettend mooi nieuws! 
Ik heb vandaag steeds steekjes in onderbuik en soort krampjes echt in vagina zeg maar... Dag 4 na eisprong dus zou geen innesteling kunnen zijn volgens mij en menstruatie zou zelfs voor mijn doen ontzettend vroeg zijn... ? 

Hoi meiden, 
Heeft iemand ervaring met het gebruik van 1 van de 2? Heb al 2 miskramen gehad en ik dacht dat het kon helpen bij de innesteling. Mijn cyclussen variëren 25-28 dagen heb mn eisprong tussen dag 12 en 14 meestal.

Ik heb dus beide gebruikt, teunisbloemolie tot de eisprong en daarna tarwekiemolie. 1e cyclus dat ik dit heb gebruikt, maar ben eerder zwanger geweest en toen ging het ook best 'vlot'dus blijkft lastig om te zeggen of het hier door komt.
Gisteren dsu een vaag streepje gehad op de test (voor NOD en een gewone test) en nu gestopt.. weet niet zo geod of het nog verstandig is om dan nog te gebruiken. Als ik morgen duidelijker positief test ga ik woensdag bellen met mijn verloskundige en vragen of er risico's aanzitten om het te blijven slikken.. Geen idee of het dan nog echt 'nut' heeft.. 

Ik heb er verschillende verhalen over gelezen, sommigen slikte 't nog paar weken door, anderen stopte gelijk. Ben erg benieuwd naar wat de verloskundige zegt. Laat je het weten? 
Ik heb nog steeds wat krampjes en opgeblazen gevoel. Gelukkig nog geen bloedverlies. En misschien houdt mijn lichaam mij voor de gek. Of toch een uiterst vroege menstruatie op komst... ? Afwachten! 
Ik ga duimen voor een mooie test morgen mamaroos! 

Ik heb het nagevraagd maar ze wist het zo niet dus ging het aan haar collega's vragen en zou er op terug komen.

Spannend hè dat wachten!

Terug
Bovenaan