Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi meiden,

Daar ben ik dan eindelijk eens.
Ik heb een heel verhaal te vertellen over de eerste dagen met Luuk, maar dat doe ik later wel even.
Voor nu gaat gelukkig alles goed.
De borstvoeding is helaas op niks uitgelopen ivm slechte start van Luuk en zelfs op de flesvoeding groeit hij niet erg hard. Jammer, maar het is niet anders. Het is in ieder geval een heel tevreden mannetje en zijn broer en zus zijn erg trots!
Het is wel even druk zo. Gelukkig heb ik een fijne kraamverzorgster, maar die is vandaag voor het laatst. Ik zal haar wel missen. Hoewel mijn man de komende 2 weken wel thuis is om te helpen (na keizersnede mag je de eerste 3 weken erg weinig), maar die zal nooit zo lekker poetsen en helpen als de kraamhulp vrees ik ;-)

Meiden, later meer, de kleine heeft honger.

Liefs Suus

Hoi Suus,

Leuk wat van je te horen.
Ik hoop dat het goed gaat met jou en inderdaad het zal wel pittig zijn na een keizersnee, de komende weken rustig aan doen en lekker dat je man vrij is.
Geniet lekker van je kids!!
Jammer dat de kraamverzorgster alweer weg is, maar een week is zo om he.
Doe het maar rustig aan en laat je maar lekker verwennen.
Wanneer je meer tijd hebt horen we wel meer van je!!

Liefs van Patries.

Hoi Suus,

Nogmaals gefeliciteerd met je mannetje! Fijn dat alles goed is gegaan. Ben erg benieuwd naar je verhaal over je ervaringen de eerste dagen van Luuk zijn leven.
Het is echt een fijn ventje hè. Wat is dat dan weer klein in vergelijking met Jelte!!!
Heerlijk is dat als je een fijne kraamverzorgster hebt hè. Mis je haar nu erg? Ik heb haar een week lang zo vreselijk gemist! Kwam natuurlijk ook wel door het vele huilen van Jelte, maar als ik in huis iets tegen kwam dat me aan de kraamverzorgster deed denken dat begon ik alweer te huilen en miste ik haar enorm! Tja die hormonen hè!
Wel lekker dat je man 2 weken vrij heeft. Na die 2 weken wel zorgen dat je van iemand anders hulp krijgt en niet zelf weer aan de gang gaan hè ;-)

Nou meid geniet van je man en kids en we horen wel weer van je!

En Patries, hoe is het met jou? Hoeveel weken ben je nu eigenlijk? (sorry dat ik 't weer vergeten ben....)
En hoe was de herhaling van de 4D echo? Was je meisje nu minder eigenwijs?

Liefs van Corina

Hallo Corina,

Met mij gaat het best goed. Op gister even na. Gister op het werk bijna twee keer flauw gevallen, maar ja misschien een te lage bloeddruk of bloedsuiker. Ben vergeten te prikken of het daaraan lag. Ik weet wel dat er in mijn omgeving buikgriep heerst. Maar nu gaat het wel weer. Ben best moe, maar het werken hou ik nog steeds vol. Nog ongeveer vijf weken werken en dan lekker verlof.
Ik ben vandaag 29 weken en 2 dagen. Aankomende vrijdag opnieuw de 4d echo dus ik hoop dat onze kleine meid niet eigenwijs is.
Ik moet zeggen dat ik haar nu niet meer alleen steeds onderin voel bewegen, van de week schopte ze net onder mijn ribben.
Hoe is het verder met jou?

Groetjes van Patries.

Ik zie dat jullie hier ook niet meer komen. Is het een idee om via de mail van hyves met elkaar in contact te blijven. We sturen de mail naar allebei en degene die reageert stuurt de reactie ook weer naar de andere 2. Idee??
Zou het toch jammer vinden als we elkaar nu uit het oog zouden verliezen.

Liefs Corina

Hallo Corina en Suus,

Ik heb gereageerd via de hyves naar Suus, maar heb vergeten door te sturen naar jou Corina.
Inderdaad zou het jammer zijn als het contact verandert. Maar komt goed, is een goed idee.

Groetjes van Patries.

Hallo Corina en Suus,

Ik heb gereageerd via de hyves naar Suus, maar heb vergeten door te sturen naar jou Corina.
Inderdaad zou het jammer zijn als het contact verandert. Maar komt goed, is een goed idee.

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan