Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Suus,

Nou gelukkig maar, weer een opluchting. Nog ff doorbijten en volhouden. Over 10 dagen (!) mag je je manneke vast gaan houden. Ben zo benieuwd hoe het gaat! Ik leef helemaal met je mee hoor! Zal die dag ook veel aan je moeten denken denk ik.

En Patries, leuke verjaardag gehad?

Groetjes Corina

Hoi meiden,

Patries, hoe was jouw verjaardag? Nog een leuke dag van kunnen maken? En ben je lekker verwend?

Corina, lief dat je zo meeleeft. idd nog 10 nachtjes slapen en dan komt ie. Dat is nog wel te doen he ;-)

Helaas vanmorgen een slechte start gehad. Ik stond al klaar met jas aan en de kids in hun jas om de oudste naar school te brengen. Baalde al stevig dat het weer zo gesneeuwd had, kon ik nog net op tijd de WC pot redden. Die misselijkheid blijft me af en toe overvallen. Zo balen!
Dus toen was het ineens al later dan normaal. Maar toch heel voorzichtig gereden. Dan maar een keertje wat later op school dacht ik.
Maar helaas, ineens kon ik op een gegeven moment alleen nog maar rechtdoor rijden, terwijl ik een zig zag moest maken (fijn die verkeersbelemmerende dingen als er nergens gestrooid wordt en het dus spiegelglad is). Niks deed het meer, het stuur niet en de remmen niet. Gelukkig reed ik heel langzaam, maar dat bord is wel geraakt en staat wat scheef. Daarnaast de bumper wat gedeukt en de linker voorlamp zit wat los. En aangezien ik de laatste weken al zo lekker in mijn vel zit, was dit uiteindelijk een goede reden om eens even lekker te janken toen ik eenmaal weer thuis was.......... zucht!
Nu ben ik het wel weer kwijt hoor, gelukkig, maar mij zie je vandaag niet meer buiten.
Verder is het in mijn buik redelijk rustig. Nog wel wat oefenweeen af en toe, maar niet meer een hele dag en nacht achter elkaar gehad.
De verdere misselijkheid en hoofdpijn blijft zo'n beetje hetzelfde, dus denk ik dat het wat betreft de leverfunctie problemen stabiel is. Woensdag weer naar de gyn. Wil dan wel mijn bloed laten prikken en misschien dat ze even kijken of die oefenweeen wat gedaan hebben.
Ik heb namelijk af en toe een flinke 'druk' op mijn onderkantje, terwijl ik dat met de andere 2 nooit gehad heb.
Maar goed, ik denk zelf nu wel weer dat de kleine gewoon op de geplande datum gaat komen en niet eerder. Hoewel ik er wel klaar voor ben hoor ;-)

Groetjes Suus

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Het is wat met de auto, pech hebben hoor en ja het is echt behoorlijk glad de afgelopen dagen.
Kijk maar uit!
De laatste loodjes he, succes en geniet nog even van je dikke buik en bewegingen want voor je het weet is het zover.
Een vriendin van mij hoeft ook nog maar een weekje. Allemaal erg spannend.

Ik ben vorige week naar de verloskundige geweest en kreeg de uitslag van de bloedsuikerwaardes. Nuchter waren ze niet goed. 6.8 was deze en 6.1 is maximaal. Ik ben gistermorgen naar de gynaecoloog geweest en deze vertelde dat ik zwangerschapssuiker heb. Ik moet naar een dieetist om de waardes goed te houden en waarschijnlijk zelf de waardes prikken om in de gaten te houden, maar geen medicatie of zo.
Even de afspraak met dieetist afwachten. Ik moet nu wel onder controle blijven in het ziekenhuis en ook daar bevallen omdat het een medische reden is.
Ik kreeg gister wel weer een echo, dus mijn vriend en ik konden weer even genieten. Dat is het voordeel in het ziekenhuis, steeds weer een echo.
Zaterdag krijgen we de 4d echo. We zijn zo benieuwd!
Gistermiddag zijn mijn vriend en ik in ondertrouw gegaan en gingen daarna het kindje erkennen.
Wel speciaal allemaal!
31 maart gaan we geregistreerd partnerschap doen. We hebben wel ringen gekocht, hele mooie.
Ik krijg de naam van mijn vriend, samen met de kleine.
Verder gaat het best goed met me, buitenom dat ik zo nu en dan vocht in mijn voeten heb. Ik probeer veel hoog te zitten met mijn voeten. Maar dat lopen op het werk werkt niet altijd in mijn voordeel.
Ik heb trouwens een leuke verjaardag gehad, was gezellig en ben goed verwend.

Hoe gaat het verder met jullie.
Suus, je kan de dagen aftellen nu. Succes met de laatste loodjes.

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

He jammer van je zwangerschapssuiker. Hopelijk kan je het met dieet een beetje in de hand houden.
Wel jammer dat je daardoor medisch bent geworden.
Dat lange wachten altijd in het ziekenhuis.... ben blij dat ik daar na donderdag lekker vanaf ben ;-)
Maar inderdaad is het een voordeel dat je lekker vaak in je buik mag spieken!!! Dat dan weer wel ;-)

Hoe was jullie 4d echo? Wat bijzonder om te zien he!

Hopelijk verloopt de verdere zwangerschap zonder al te veel problemen! Hoeveel weken ben je nu precies?

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Zo we zijn weer een pagina verder.....

Suus:

Nou meid, morgen gaat het gebeuren! Zo spannend. Als ik er aan denk, krijg ik zelfs een beetje kriebels in mijn buik. Stom hè?!
Hopelijk heeft je man snel de tijd om iets te laten weten!! :) (wie weet lees je dit niet eens meer van tevoren, maar goed, zal straks op hyves nog wel ff wat krabbelen....)
Wel balen van je auto. En ja, die hormonen hè, dan voel je je af en toe net een klein kind, dat je om zoiets zo moet huilen. Maar gelukkig weet je ook dat hormonen dat allemaal met je doen. Kan wel lekker opluchten zo'n huilbui toch?

Patries:
Jammer idd van je suiker. Kom je ook veel aan dan? Of valt dat mee? Lastig zo'n dieet, maar goed als het beter is voor je kindje dan doe je het hè. Het is tenslotte dan maar weer tijdelijk.
Leuk zo'n 4D-echo. Las dat je meisje een beetje eigenwijs was. (en dat ze dat van haar moeder heeft volgens 1 van je vrienden, tja van je vrienden moet je het maar hebben haha)
Maar goed zo'n herkansing is ook wel weer leuk.
Gaan jullie ook trouwen dan dat jullie in ondertrouw zijn gegaan of moet dat ook als je een geregistreerd partnerschap aangaat? Sorry, misschien een domme vraag, maar ik ben daar niet in thuis. Bij ons was het gewoon, verlied, verloofd, getrouwd..... hihi.

Hier gaat het allemaal best lekker. Geniet heel erg van mijn mannen. Alleen komt die kleine man sinds een paar nachten weer om een voeding. Tenminste dat dacht ik. Maar hij drinkt zijn fles dan niet eens leeg. Dus het is niet van de honger, dus daar wil ik hem toch wel vanaf hebben. Dus vannacht maar eens anders gedaan.
Meneer kwam weer om 3 uur. Ik heb hem er even uitgepakt. Even met hem gekroelt en hem toen weer weggelegd (zonder fles!). De 1e 10 minuten was hij stil. Ik dacht al; dat gaat makkelijk! Maar helaas te vroeg gejuicht. Na weer 5 min ben ik even zijn speentje gaan geven, maar dat hielp niets. Toen heeft hij 20 min liggen huilen en kwam het eerste rustmoment. Hij is toen 10 min stil geweest. Toen weer 2 min gehuild en toen is ie weer in slaap gevallen. Ik heb gewonnen! haha
En meneertje sliep toen door tot 8 uur vanmorgen, dus honger was het zeker niet!
Dus als hij vannacht komt, maar weer even met kromme tenen in bed liggen, maar ik probeer dit wel even door te zetten. Heb weinig zin om hem weer aan een nachtvoeding te gaan wennen.
Dus maar weer even afwachten wat ons deze komende nacht gaat brengen.

Tot gauw weer!

Liefs Corina

Hallo meiden,

Suus: Heel erg veel succes morgen!!
Spannend hoor. Hoop snel te horen hoe het met je gegaan is etc.
Meid, zet hem op, je kan het!!

Corina, Lastig als de kleine 's nachts komt en heeft niet specifiek honger.
Maar je ziet wel weer, misschien moet het inderdaad even overwonnen worden en dan komt het goed. Maar het lijkt me wel lastig als ouder zijnde dat je de kleine even moet laten huilen.
Fijn dat alles verder goed gaat.

Met mij gaat het ook wel goed. Ik ben nu 27 weken en 2 dagen. Ik vind de weken echt snel gaan.
Ik ben afgelopen maandag en woensdag naar het ziekenhuis geweest voor zwangerschapssuiker.
Ik heb nu een apparaatje voor zelfcontrole zodat ik soms vier keer per dag en soms zeven keer per dag moet checken of de waardes goed zijn door in mijn vinger te prikken.
Vanochtend naar dieetist geweest en die heeft verteld wat je het beste wel en niet kan eten.
Ik denk dat het allemaal wel goed komt. Ook ik denk nu wel aan mijn kindje en aan mezelf.
Mijn hb is ook te laag, kwam uit bloedonderzoek en daar heb ik wel last van. Af en toe misselijk, hoofdpijn en erg moe. Dus veel groene groenten eten, ferro siroop drinken en rustig aan doen.
Op mijn werk draai ik nog steeds 30 uur, het gaat wel goed maar neem af en toe wel een stapje terug.
Verder hebben we het kinderkamertje staan sinds afgelopen maandag en de kinderwagen, box, maxi cosi. Zo geweldig, mijn vriend had de hele dag vrij ervoor genomen.
Nu kan het aankleden beginnen, zo leuk allemaal.
We zijn inderdaad trouwens in ondertrouw gegaan voor het geregistreerd partnerschap dat is op 31 maart. We hebben mooie gouden ringen gekocht en houden het klein met ouders en broer en zussen en aanhang.
We zien dit meer als voor kindje geregeld te hebben. Ook meteen kindje erkennen gedaan zodat alles geregeld is.

Meiden, groetjes en tot gauw.
Ik ben zo benieuwd morgen met Suus!!
Ik zal aan je denken!!

Liefs van Patries.

Hoi meiden,

Lief dat jullie zo aan me denken!

Morgen om 11 uur sta ik op de planning voor de OK.
Ze hebben nog maar net gebeld. Wordt nu steeds spannender hoor! Ik zal wel enorm zenuwachtig zijn morgen. Hoop maar dat ik een beetje kan slapen vannacht ;-)

Het zal wel laat in de avond worden voordat mijn man wat op hyves zet, maar hij zal het zeker doen.

Patries; gefeliciteerd met jullie ondertrouw. En 31 maart is een hele mooie datum! (dan wordt onze middelste 4 jaar).

Corina; Dat gaat helemaal goed Corina. Even een paar nachtjes bikkelen en je bent van de nachtvoedingen af. Heerlijk! Hopelijk gaat het vannacht alweer wat beter.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan