ervaring zwanger na mirena spiraal???

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

zal me even voorstellen ik ben linda en heb een prachtmeisje van 2 jaar!!  3 oktober heb ik mijn mirenaspiraal laten verwijderen omdat mijn vriend en ik voor een tweede kindje willen gaan. 4 oktober in de middag is mijn menstruatie al begonnen. ik ben benieuwd naar ervaringen van andere vrouwen wanneer kwam jullie menstruatie weer op gang na de verwijdering? en wanneer waren jullie zwanger??

liefs linda

Hoi Linda, ik heb de Mirena in augustus laten verwijderen en kreeg de volgende dag ook een bloeding, alleen was dit volgens mij meer een nabloeding door het verwijderen dan mn ongi want die had ik 5 dagen daarvoor toevallig net gehad.
Hoop voor je dat 't wel je ongi is hoor, maar het kan zijn dat alles eerst weer op regel moet komen door de mirena. Ik heb 6 weken moeten wachten op mn eerst volgende ongi en als het hier nu weer op regel zou zijn dan mag de 2e vandaag komen (liever niet haha maar goed...)
Heel veel succes met zwanger worden!

x mamaloe

hoi mamaloe

bedankt voor je snelle reactie! hoeveel dagen had jij die bloeding?? ik ben nu namelijk nog steeds ongesteld! ik mag hopen dat het toch echt wel de juiste bloeding is!

liefs linda

enne mamaloe ik duim voor je dat je ongi niet komt!

liefs linda

Hoi Linda, het heeft wel een dag of 6 aangehouden. Waren veel erger dan ik normaal gesproken met mn ongi had. (ff ranzig...) Er zaten af en toe dikke stolsels bij.
Ik heb de assistente van de gyn gevraagd en die zei dat dit heel normaal was. Een vriendin van me had hetzelfde na het verwijderen van de mirena. Ook op dag 2 dat het los kwam.

groetjes mamaloe

Wil trouwens niet zeggen dat dit bij jou ook het geval is hoor, misschien ben   je wel echt ongi. Ik had het idee dat het wel eens oud bloed kon zijn want ik werd tijdens de mirena zelden tot nooit ongi.
Ik was zelf de eerste maand heel hoopvol omdat je ook leest dat je direct alles weer op regel hebt na de spiraal, maar dit is dus niet zo. Heb het hier zelfs nog met de gyn. over gehad en die zei dat in sommige gevallen het wel 3 tot 4 maand kan duren voordat alles weer op regel is.
Jij ook heel erg veel succes met zwanger worden!!!!

Hoi Linda,

Ik heb 5 september mijn mirena eruit laten halen,ik was toen net ongesteld geworden.Ik werd keurig na 28 dagen weer ongesteld dus ik denk dat mijn cyclus weer op schema is meteen.Ik ga nu deze cyclus ook maar uit van ongeveer 28 dagen.Dus het kan ook direkt wel weer regelmatig zijn.Zal misschien toch wel per persoon verschillen.Ik zit dus nu in ronde 2 (derde kindje) .Succes!

Groetjes van Lene

Hai Linda,

Ik heb 12 Januari 2006 mijn spiraaltje laten verwijderen. Nog een beetje nagebloed, maar helemaal niet ongesteld geweest.
27 Oktober verwachten we ons kindje, terug rekenende kom je dus op een bevruchting op 20 Januari 2006.

Ik heb het spiraaltje 2 jaar met volle tevredenheid gedragen.

Gr. Laura
37+4

Terug
Bovenaan