ervaring zwanger na mirena spiraal???

quote: linda23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2006 12:47:50'));

Hoi laura

jeetje na 8 dagen was je al zwanger, hoe kan dat dan je heb dus na 8 dagen je eisprong gehad. heb je al meer kids? ik hoop dat ik ook jou snel ga volgen. Ik zie aan de datum dat het voor jou niet lang meer gaat duren. succes!

liefs linda

Dit is mijn eerste kindje, en ook wij waren verbaasd dat het zo snel ging.
Ik weet wel dat ik na de bevalling zonder twijfel weer een Mirena spiraaltje neem. Ideaal!!

Jij ook heel erg veel succes!

quote: asja reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2006 14:08:20'));

hoi mijn nichtje heeft 2 jaar de mirena spiraal gehad en is in de tijd niet meer ongesteld geweest. 4 weken na het verwijderen weer wel en 4 maanden later was ze zwnager.
groeten Elke

hoi elke

bedankt voor je reactie spannend voor je, is je nichtje al bevallen? of is ze net zwanger?

liefs linda

quote: poohbeer007 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2006 15:43:10'));

hoi linda
hihi grappig ik heb vorige week oook mijn mirena eruit laten halen, de tweede dag kreeg ik ook een bloeding, en die duurt nu al een week. en behoorlijk heftige bloeding. ik ben het een half jaar niet meer geweest met de mirena.
daarvoor was het echt een rommeltje met mijn ongi.
ik ben zelf ook heel benieuwd wanneer ik zwanger zal raken.

groetjes poohbeer.

hooooi poohbeer

jee meid wat spannend wanneer heb jij hem eruit laten halen? weet jij jou cyclesduur? ik dus niet ik ga maar van 28 dagen uit dus mijn nod zal zeer waarschijnlijk rond de 1 november liggen. Lijkt me leuk om elkaar een beetje te volgen we zitten in dezelfde ronde! is dit je eerste kindje?

liefs linda

quote: cooper reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2006 19:28:01'));

Hoi Hoi

Ik zelf heb mijn spiraal vorig jaar laten verwijderen,maar
dat deed ik omdat ik met spiraal alleen maar ongesteld\
was,dus ik ben gelijk overgegaan naar de pil.Ondertussen
alwel een jaar bezig om zwanger te worden van de 2de maar
dat lukt niet zo snel naar mijn miskraam in maart.Maar
2 van mijn vriendinnen zijn niet meer ongesteld geworden\
naar het verwijderen van de spiraal maar zijn gelijk zwanger
geworden.Mijn zus is 2weken ongesteld geweest naar het
verwijderen en ook gelijk daarna zwanger geworden.Dus het
kan alle kanten op.Heel veel succes toegewenst met het
zwanger worden.

Groetjes Anita

hoi anita,

jeetje wat heftig zeg een miskraam lijkt me echt vreselijk dat gun je niemand. Ik hoop voor jou dat je snel weer zwanger mag raken en dat je 9 maanden later je kleine spruit in je armen mag nemen. Goed om te horen dat jou vriendinnen vrij snel zwanger waren erg positief bericht ik hoop dat ik hun mag volgen. succes met het zwanger worden.

liefs linda

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2006 09:32:48'));

Bij de mirena blijft je cyclus in principe gewoon doorgaan. Alleen heel veel vrowuen menstrueren niet. Maar er is wel gewoon regelmatig een eisprong. Ik kon dat zelf goed merken. Ik ahd gewon dezelfde klachten als anders tijdens de menstruatie, ik had alleen geen bloeding.

Mijn cyclus was na het verwijderen ook gewoon zoals ik 'm al die tijd had ervaren.

Miep  

spannend miep en ben je al zwanger?

Hoi allemaal,

Ik heb in 16 juni mijn mirena laten weghalen. Ik had deze 3 jaar  en  ben zelf ook weinig tot nooit ongesteld geweest. Mijn menstruatie  begon met een lichte druppel (de dag zelf) maar de dag erna kwam alles al lekker op gang.   6 dagen later was ik 'bloedvrij'. Op 3 juli heb ik mijn eisprong gevoeld en 12 juli een test gedaan omdat ik mij zwanger voelde. Positief!! Helaas is met 9 weken de zwangerschap compleet geboren. Ik begin nu eindelijk weer een beetje op te krabbelen, omdat ik mezelf de kans niet heb gegund dit te verwerken (voor je uit schuiven). Nu hoop ik volgende week mijn menstruatie niet te zien en het lijkt alsof ik wat zwangerschapssymptomen heb, maar ik durf nog niet te vroeg te juichen.

Je ziet er is geen vrouw die hetzelfde reageert op een mirena en met een eventuele zwangerschap is dat precies zo.

Ik hoop dat je snel wat meer zekerheid hebt.

Groetjes, Nathalie

hoi nathalie

jeetje mied wat vreselijk een miskraam dit gun je niemand wil je dan ook veel sterkte wensen met dit verlies en hopelijk heb je snel weer een positieve test. Maar je eisprong volen hoe voel je dat wat merk je of wat zie je!!

sterkte en succes verder.

liefs linda

Hoi Linda,

Thanx, het gaat wel weer beter, ben alleen nog steeds verschrikkelijk moe en mijn lichaam is er blijkbaar nog niet klaar voor. We klussen al wat af sinds augustus maar... helaas  vandaag de  toch weer op bezoek.

Niet iedere vrouw voelt haar eisprong. Ik merk het aan steken in mijn lage buikstreek. Duidelijk links of rechts. Achter je schaambot zeg maar. Tegenwoordig schrijf ik het op in mijn agenda en dan 2 weken later ... hoppa daar is de menstruatie. Je kunt kijken of je wat gaat voelen en dan leer je het vanzelf herkennen. Ook zeggen ze dat je rond je meest vruchtbare periode meer en draderig slijm verliest (sorry kan het niet subtieler zeggen).

Succes en ik ga weer door voor ronde 4.

Groetjes,
Nathalie

Terug
Bovenaan