ervaring zwanger na mirena spiraal???

hoi nathalie,

bedankt voor je reactie.

ik heb sinds 3 dagen mega last van me hormonen ze gieeeeeren door me lijf niet te geloven ik kan niks hebben. ook al aantal dagen last van me buik een drukkend gevoel in me onderbuik darmen zijn aan het rommelen (geen diaree ofzo) eergisteren wat stekerig gevoel bij me schaambeen ik zei het nog tegen me man die snapte er niks van is ook niet uit te leggen. Sinds vandaag ind die doorzichtige draderige afscheiding wat tja sorry draderig is hihii. Zou het dus kunnen zijn dat de combi van de hormonen de steekjes en nu de afscheiding wijst op de eisprong?? en wat houd dat dan in? is de eisprong dan geweest? of komt ie eraan? en als je je eisprong voelt hoe lang blijft het eitje dan in leven? we hebben afgelopen nacht niet geklust ik was op me werk maar 14 15 17 en 18 wel en natuurlijk vanavond ook weer.

ik hoop dat je nog even terug wil reageren. (enne de hormonen lijken iets minder gelukkig)

Ik ben zelf ook op zoek geweest naar de antwoorden op jouw vragen, maar of de eisprong nu er voor is of juist op dat moment weet ik helaas ook niet. Wel kan ik je zeggen dat ik precies 15 dagen na de steek of steken ongesteld wordt. Als je op internet leest dat je cyclus zo is geregeld dat je precies 14 dagen ná je eisprong ongesteld zou moeten worden betekend dit voor mij dat de steek dus vóór de eisprong is. Ik heb wel eens van iemand gelezen die meende dat dit het knappen van het zakje is waar je ei in zit. Of dat waar is weet ik niet.

Ik ga zelf wat minder deze site bezoeken, want ik moet ff wat afstand nemen. Wij gaan pas ronde 4 in voor de tweede, maar gezien de miskraam en het feit dat ik nu al twee rondes hard heb geklust en weer niets (terwijl ik bij mijn zoontje zo zwanger was en bij mijn vorige zwangerschap ook)  wil ik  niet dat mijn wens voor een 2e mijn hele leven gaat beinvloeden dus zal niet zo heel veel meer reageren. Ik laat alles even op zijn beloop zonder te veel 'moeite' te willen doen. Als je begrijpt wat ik bedoel.  

Daarnaast als je  na een  dag of 2 de onderwerpen zoekt waarop je hebt gereageerd  is dat een zoektocht van hier tot Tokio, laat staan als het een week of meer is. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik heel veel plezier beleeft aan dit forum, maar nu voelt het toch iets anders.

Ik hoop voor je  dat je snel zwanger mag worden en alles goed zal verlopen. Misschien tot later op het zwanger forum.... wie weet

Groetjes, Nathalie

mijn mireba is maart verwijdert
het duurde 8 weken tot mijn eerste menstruatie

xx

hoi heb zelf oom de mirena er 4 maanden geleden uit laten halen en 2 dagen later had ik ook bloedingen deze bloeding heeft 3 dagen geduurt, daarvoor was ik net ongi geworden, na die 3 dagen is mijn ongi gewoon opgang gekomen en elke maand netjes optijd.
Zit nu ook weer af te wachten moet nu ongeveer beginnen (wat ik niet hoop).

succes ermee

groetjes miranda

Terug
Bovenaan