Ervaringen delen traject zwanger worden

Welkom Lizzieh! Lees en klets vooral lekker mee!
 
Irene Geen probleem wanneer je minder actief bent. Ik merk dat ik soms ook even vergeet te kijken. Het zou makkelijker zijn wanneer je een melding krijgt dat er weer een bericht is geplaatst op de topic waar je aan deel neemt. Wanneer is je eisprong?
 
NWJ Super spannend zeg!! Ik ga duimen voor je dat je dit weekend een positieve test in je handen hebt! Ga je morgenvroeg al testen?
 
Ik heb van de week een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ik kan er 18 maart terecht voor een echo en een intakegesprek. Ik ben dan als het goed is een goede 8 weken zwanger. Ik heb verder geen last van symptomen nu. Heb leuke boeken gekregen waar ik nu veel in lees over zwangerschap en de wekelijkse groei. We hebben het al tegen mijn ouders verteld en die zijn heel enthousiast! Verder wil ik het nog even stil houden tot dat we de echo gehad hebben en dat is heeeel lastig.. 
 
Hoi dames, leuk om jullie te volgen. Ik ben in september gestopt met de pil.. in februari zijn we begonnen met de eerste ronde.. ik heb al 2 weken last van krampjes en lage rugpijn.. nu is mijn nod tussen 5 en 12 maart.. heb vandaag een early test gedaan.. die was negatief.. ik begrijp mn lichaam echt even niet meer
 
Terug
Bovenaan