Ervaringen delen traject zwanger worden

Hai allemaal! 
Toevallig ben ik in november gestopt met de pil en mijn menstruatie was meteen weer ‘up to date’. Wij zitten nu in de 3e roeiwedstrijd! Heb sinds gisteren behoorlijke kramp/steken in mijn onderbuik en het duizeld mij soms om de oren. De volgende menstruatie zou rond 21 feb moeten vallen. Leuk om alle verhalen te lezen!!! 
Groetjess
 
Jubi ik zie een lijntje! Ik zou morgenochtend weer even testen als ik jou was.
 
Ik verwacht binnen een week mijn eisprong. Hopelijk lukt het deze keer wel
 
Hallo dames,
ik zit nu in ronde 7 en nog niet zwanger of toch wel…?! 
In juli ben ik gestopt met de pil en had daarna de volgende cyclussen:27,27,38,36,33,29 en nu zit ik inmiddels weer op dag 31. 
Vanaf woensdag verlies ik af en toe met naar het toilet gaan bruin achtige afscheiding maar echt heeeeel licht. Dit is al de 6de dag inmiddels maar het is nu al zo goed als weg. Ik heb dit wel al eens gehad maar werd ik 2 of 3 dagen daarna ongesteld maar nu nog steeds niks. Ik had zaterdag een test gedaan de urine had wel een uurtje of 3 in een potje al gezeten omdat het nog erg vroeg was en de test later wilde doen. Geen idee of dit invloed kan hebben maar hij was dus negatief. Ik verwachte dan wel die dag of de zondag mijn menstruatie te hebben maar tot alsnog niks.
ik heb alle maanden gedacht dat ik de symptomen had om zwanger te zijn en nu heb ik er voor mijn gevoel helemaal geen. 
Volgends mij laatste cyclus ben ik nu dus 2 dagen overtijd maar wil nog even afwachten om weer een test te doen. Ik denk zaterdag maar weer nog even geduld dus… ( nu geen bruine afscheiding meer gewoon wit).
iemand hier ervaring mee?
 
Vandaag de clearblue test gedaan en ook die geeft aan zwanger 1-2 weken!!! Dolgelukkig ben ik op dit moment! Heb wel allemaal wat steekjes vandaag in mijn onderbuik.. voel nu echt van alles..
 
Vogeltje ik heb ook echt helemaal geen symptomen! Ben gaan testen omdat ik intuïtief voelde dat ik zwanger was en gisteren ontzettende buik en rugpijn had. Tot dus gisteren avond een positieve test, vanmorgen vroeg en net ook een positieve test van clearblue met wekenindicator! Ik heb zeer weinig geduld, knap dat je nog kan wachten met testen! 
 
Irene jij nog even geduld en hopelijk heb jij ook snel een positieve test in je handen! 
 
Hoihoi ! 
Ik ben vrij nieuw hier op het forum, maar wil dit topic toch wel graag volgen ! 
Sinds 1 feb ben ik gestopt met de pil, erg kort geleden dus. Mijn vriend, 24 jaar, en ik, 22 jaar, hebben pas besloten om echt voor een kindje te gaan. Ik ben al druk in de weer met van alles en nogwat opzoeken over alles wat met de zwangerschap en etc te maken heeft. Ook heb ik al ovulatie testen in huis gehaald, om te kijken wanneer mijn piek is. Stiekem hoop ik dat ik bij mijn volgende menstruatie er al achter kom dat ik zwanger ben, maar dit is natuurlijk nog wel vroeg voor iemand die net gestopt is met de pil.
ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen, ik zal dit topic dus ook actief blijven volgen ! 
 
Gefeliciteerd Jubi! Het is jullie snel gelukt. Ben heel blij voor jullie!
 
Ik lees nog wel af en toe mee maar reageer wat minder. Merk dat ik het makkelijker van me af kan zetten als ik er niet zoveel over lees. Zal waarschijnlijk na mijn eisprong wel weer anders zijn haha
 
Terug
Bovenaan