Ervaringen delen traject zwanger worden

Yes!! Net mijn ovulatietest gedaan en bijna of vrijwel net zo donker als de controlestreep!! Eindelijk na 12 dagen testen! Ik zou een foto willen sturen om bij jullie te checken maar weet niet hoe ik deze moet uploaden! 
Dat betekent dat mijn NOD deze maand verspringt denk ik.. het is aannemelijk dat mijn eisprong snel volgt dus het blijft nog even spannend!! Ik ben blij! 
 
Ik had vandaag rugpijn en heel even wat buikkrampjes. Ik meen in mijn vorige ronde mijn eisprong te hebben gevoeld dus ik hoop dat ie snel komt! Eigenlijk was ik er van uit gegaan dat ik mijn ei had gemist deze periode maar hij komt gewoon wat later! Toch blij dat ie nog komt en ik door ben gegaan met testen! ? 
Ik moet eigenlijk nu even slapen voor mijn nachtdienst maar dat gaat dus niet haha. Even wachten tot mijn man thuis komt dan kunnen we het hopelijk nog even gezellig maken voor ik straks moet gaan werken! 
 
Haha het moet dan ook echt even gebeuren he. Ik had mezelf ook voorgehouden om het een beetje los te laten. Maar als je dan merkt dat de eisprong er is.. succes nog even en werkse!
 
Als het goed is zaterdag. Alleen ik ben las net gestopt met de pil hoor. Dus ik reken nergens op. Ik vond het al bijzonder dat ik zo snel al weer een eisprong had. Ik zie dat jij in de 2e ronde zit. Spannend hoor :)
 
Ja, je weet maar nooit! Het hoeft maar 1 keer raak te zijn natuurlijk. Gaan jullie voor je eerste kindje? En ben je lang aan de pil geweest? Ik had ook alle horrorverhalen al gehoord over ontpillen maar stond er ook versteld van dat ik gewoon netjes een menstruatie kreeg na 25 dagen. Ik zit nu inderdaad in de tweede ronde, ook nog heel spannend allemaal! Wij willen graag voor ons eerste kindje gaan en ik vind het zo iets bijzonders! Ik ben er wel veel mee bezig. Had van te voren voorgenomen om dat niet te doen maar je houdt het toch niet tegen! 
 
Terug
Bovenaan