Hoi Bingeltje,
Meid, kop op, blijf moed houden !!!!!!!! Ga niet bij de pakken neer zitten. En als jij noemt 188 gram en normaal is 200gram, dan vind ik dat nog niet eens zo'n heel groot verschil. En vaak is het ook zo dat als ze drie keer meten er vaak drie keer een andere waarde uit komt. Laat je niet gek maken van angst en blijf genieten van de bewegingen van je baby. Dat lijkt me een heel goed teken, want achteraf schopte onze ouste veelste weinig. Maar het was mijn eerste zwangerschap en dan weet je ook niet beter. En ja, ik ben die invalster eeuwig dankbaar, zonder haar zouden we hem verloren hebben!!! Hebben ze bij jouw de navelstreng al doorgemeten? Bij mij bleek alles er als een stoomtrein doorheen te gaan, veel te snel, waardoor ons ventje net genoeg voedsel binnen kreeg om te overleven en niet meer om te groeien. Ook was hij waarschijnlijk op een verkeerde plaats ingenesteld in de placenta. Naar de exacte oorzaak weten we nog steeds niet, wel gelukkig dat onze tweede en derde wel goed groeiden, een fijn idee, ben nu namelijk 11 weken zwanger van onze vierde.Veel succes met de echo volgende week en probeer niet te negatief te kijken. Ik leef met je mee!!!!!!!!!!!
Groeten en knuffel Alice