Ervaringen iui traject

Ik hoop voor je dat je deze week ongesteld wordt! Dan kun je ook weer verder. Inderdaad wel aangeven volgende keer dat het niet heeft gewerkt.
Mijn moeder werkt in het ziekenhuis en bij haar op de afdeling (andere) zijn alle afspraken gecancelled behalve spoed. Ze weten nog niet wanneer er wel weer afspraken ingepland kunnen worden. Tot zo lang het duurt zei ze..

Ik baal zo erg. Zie het echt niet zitten om er nog langer over te doen. We wilden na deze keer gaan overleggen of we toch niet beter ivf kunnen doen. Dat hebben we liever namelijk. Nouja het liefst zijn we nu blijvend zwanger natuurlijk ?. Op deze manier voelt het echt als een eindeloze weg met elke keer die vertragingen..

Slik je nu wel clomid dan? Want als ik ongesteld zou worden dan mag ik ook geen clomid slikken, omdat er geen echo's worden ingepland 

Ja ik ben zaterdag begonnen met de clomid. Daarom vraag ik me ook af of ze het nog wel kunnen cancellen. Maar ik belde natuurlijk vrijdagochtend dus net voor alle ophef denk ik. Ze heeft niet gezegd dat ik niet moest beginnen

Oh ik zie je bericht je nu pas Anne. Hier net echo gehad. Had een eitje van al 24 mm en 20 mm. Woensdag dus nog gelukkig wel de IUI. Volgende keer (als het weer doorgaat) moet ik op dag 3 langskomen en dan gaan we kijken of ik overstap op gonal-f en dan zal ik moeten spuiten. Baarmoederslijmvlies is nu al 2 keer aan de dunne kant geweest namelijk. Iemand ervaring mee die ook eerst clomid heeft gebruikt? Wat vonden jullie fijner?

Zou dit je 4e keer worden? Ja ik ook. Zeker nu alle maatregelen tot 1 juni duren.. dat wordt hierna dan weer 2 cycli zelf proberen voor mij, of zelfs 3 als het korte zijn. Baal er zo van. Er heeft al zoveel tegen gezeten en nu dit ook nog. Maar hopelijk lukt het deze keer!

aardstralen, nog nooit van gehoord haha. Hoe haalt ze dat weg dan? Ach wie weet helpt het! 
Ja is ook een bijwerking van de clomid inderdaad. 

heb nu voor het eerst een blauwe plek van de pregnyl. Kwam ook een beetje bloed uit gister. Nog nooit gehad. Hopelijk heb ik niet zoveel last van de iui als de vorige keer

He! 
Nee ik ben onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Al vind ik dat nog steeds vreemd. Maja de doktoren, zullen het wel weten... ik heb wel een onregelmatige cyclus, daarom heb ik eerst oi gehad. 
Fijn dat ik niet de enige ben. Het hele traject is ook een hele rollercoaster. En ik merk dat, dat erger wordt hoe langer het duurt.
Ik hoop voor je dat je poging lukt. Wat fijn dat je doorzichtig slijm had! Dat is altijd een goed teken. Hopelijk blijft dat zo! 

Heel herkenbaar. Of mensen die "perongeluk" zwanger raken. Vind ik ook heel moeilijk. Kunnen ze natuurlijk niks aan doen. Mja waarom zij wel en wij niet? 
oh wat had je gehoopt dan? Ik ben niet zo thuis in wat het kan/moet zijn.. is de ondergrens die ze willen niet 1 miljoen? 

Terug
Bovenaan