Ervaringen iui traject

@anne wat doet je alternatieve behandelaar om je rustiger te krijgen van binnen? Wat irritant dat je menstruatie niet op gang komt. Normaal is dat toch wel 2/3 dagen na de primolut? Geen idee hoor heb het zelf nooit geslikt. Hopelijk breekt het vandaag of morgen door zodat je nog kan bellen  
@alias wat balen dat je ongesteld bent geworden! Snap dat je er nog meer doorheen zit als je het gevoel hebt dat het misschien wel is gelukt.  

Moet het even in 2 berichten doen anders ziet hij de letters niet meer die ik type? 

hier nog steeds geen menstruatie. Verwacht nog wel dat het gaat komen en als het komt hoop ik wel zo snel mogelijk. Was gisteravond wel weer misselijk. Vanmorgen heel kort wat krampen maar konden ook wel mijn darmen zijn. Zondag pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben. 

@irene, het klinkt een beetje zweverig, maar met handopleggingen. Uit eigen ervaring weet ik dat het echt werkte in stressperiodes, dus hoop dat het hier nu ook mee werkt. 
Inmiddels nog steeds niet ongesteld en het lijkt er ook nog steeds niet op. Die Primolut heeft niet bepaald gewerkt tot nu toe. 

Ik hoop ook voor je dat het werkt Anne! Kan je niet het ziekenhuis bellen hierover?
ik heb net ziekenhuis gebeld maar ze konden niet garanderen dat het door zou gaan deze keer. De ivf en icsi behandelingen zijn al gestaakt bij ons..

Ja kan het ziekenhuis wel bellen en dat had ik me vanmorgen ook echt wel voorgenomen, maar hetzelfde als met het bellen naar/bezoek brengen aan de huisarts voor een doorverwijzing, ben ik nogal een uitsteller. Ik denk nog steeds 'ach, komt vanzelf wel'. Op internet lees ik ook alleen maar berichten dat het wordt gebruikt om uit te stellen. Als er maandag nog steeds niks is, dan ga ik wel echt bellen (dat is ook de dag dat ik 14 dagen geleden positieve ovulatietest had). 

Oh jee, wat vervelend dat die behandelingen al zijn gestaakt. Hopen dat de iui wel door zal gaan. Anders moeten we weer zo lang wachten. Ik woon in het Oosten en vooralsnog zijn er hier niet veel besmettingen, dus hoop dat het gewoon nog steeds door zal gaan. 

Pff nog wachten tot woensdag? Is primolut niet schadelijk als je zwanger bent? Ohnee dus jouw iui wordt ook gestaakt?! Wat balen zeker ivm vorige keer.
ik ben ook een beetje aan het stressen over mijn iui. Wil zo graag dat het doorgaat. Zouden eigenlijke december starten met iui maar dat kon niet ivm onderbezetting. Januari ging niet door ivm mijn vakantie en nu dan dit. Op de website van ons ziekenhuis staat wel dat de polikliniekbezoeken die niet telefonisch kunnen wel doorgaan

Ja als ik zwanger zou zijn, dan is het schadelijk voor het vruchtje stond in de bijsluiter, maar heb zo'n gevoel dat ik niet zwanger ben en ergens deze week wel ongesteld zal worden. Geef bij het volgende bezoek/afspraak (hopelijk wel april) wel aan dat de primolut niet echt z'n ding heeft gedaan. 

Bij mijn ziekenhuis stond ook niets verder over wel/niet doorgaan, maar telefonisch wist ze het me vanmorgen wel te vertellen, ze lieten behandelingen die nu niet direct nodig waren allemaal niet door gaan (ze moesten eens weten hoe 'niet direct nodig' dit is, haha). 

Terug
Bovenaan