Ervaringen iui traject

Oh ja verschrikkelijk als mensen per ongeluk zwanger raken. In mijn ziekenhuis houden ze als ondergrens 3 miljoen aan. Had gehoopt op minimaal 10. De eerste iui hadden we ook 4 miljoen en vorige keer 15 miljoen. Achja als je bedenkt dat het daadwerkelijk miljoenen zijn denk ik weer waar maak ik me druk om haha.

ben nu 2dpo nog maar 10 dagen te gaan voor ik wel of niet ongesteld word ? ben vandaag maar lekker in de tuin van het zonnetje aan het genieten. Ze zeggen dat vitamine d goed is voor de vruchtbaarheid toch? Heb ook weer pure granaatappelsap gekocht en probeer mijn voeten warm te houden. Je moet wat proberen hè ?. Heb jij nog gekke dingen geprobeerd?

Wat een verschil tussen 15 en 4! Kan me voorstellen dat je dan teleurgesteld bent. Hopelijk zit de juiste erbij...
Jaa ik heb ook van alles geprobeerd! Vitamines en andere tabletten, granaatappelsap, warm houden, minder cafeïne drinken, meer vis eten. Osteopaat. Tot nu toe nog geen succes....
Maandag is mijn testdag dus het is spannnend! Meestal heb ik enkele dagen voor ik ongesteld wordt last van kramp en gevoelige borsten. Nu nog niet. Dus laten we hopen op een wonder ?

@anne klinkt inderdaad een beetje zweverig maar zal er binnenkort eens naar googlen! Fijn dat je er minder mee bezig bent en minder piekert!

@denies dat is wel een goed teken! Al denk ik elke keer als er iets anders is dan normaal dat ik zwanger ben en het is nooit het geval ? ik duim wel voor je! Maandag is al snel! Word je altijd voor de testdag ongesteld? Dat zou dus morgen of overmorgen moeten zijn

Terug
Bovenaan