Ervaringen IUI

Hee meiden!

Even een berichtje van mij tussendoor.. zaterdag 5 november me terugplaatsing gehad van me embryo. het ontdooien van de embryo was gelukt. en de embryo was nog steeds in uitstekende staat.

Dus verder met de ustrostegan en de progynova.

De eerste paar dagen met vlagen last gehad van krampen in me buik. nu heb ik dat nog steeds als ik iets heel vets eet. ook rommelen me darmen er op los. en ben wat moeier als normaal. maar voor de rest eigenlijk nergens last van. zit nu op 4 dagen na de terugplaatsing. dus we hebben nog anderhalve week te gaan.... wachten duurt zooo lang. nu kan ik me nog redelijk beheersen met testen.. maar ben bang dat ik dat na het weekend niet meer kan. maar ach we wachten nog even....(omdat het moet)

Hoe is het bij jullie meiden hoe voelen jullie je? en gaat alles goed?

Groetjes

Hoi meiden!

Hier een hyper bericht van mij.

Mocht eigenlijk zaterdag testen maar kon niet wachten. gister avond een testje gewaagd en 2 streepjes maar 1tje niet heel duidelijk maar wel zichtbaar. vanmorgen weer 1 gedaan en toen waren de streepjes al een stuk duidelijker.

Kan het toch nog zijn dat het vals positief is door bijvoorbeel progynova of ustrostegan? volgens mij niet. wat denken jullie

Groetjes

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb mijn eerste IUI vorige week donderdag (precies een week geleden dus) gehad. Nu heb ik vanaf gisteren ontzettend veel last van kramp en sinds vanochtend heel strakke onderbuik.  Mijn NOD zou volgende week zaterdag zijn. Opdit moment ben ik erg in dubbio, is dit (extreem) vervroegde teken van ongesteldheid of toch innesteling?

Na bijna 2,5 jaar zelf proberen merk ik dat nu echt niet meer nuchter erover kan blijven...

Groetjes, Elvira

Hee meiden!

Hier een berichtje van mij.

Inmiddels 6 weken en 5 dagen zwanger. al 2 echo's gehad 1tje op 5 weken en 2 dagen dit omdat ik niets voelde en gewoon zekerheid wou. vervolgens afgelopen dinsdag ook een echo gehad toen was ik 5 weken en 6 dagen. en het hartje hebben we op die echo ook gezien. mijn geluk kan natuurlijk niet meer op. nu volop aan het genieten. het besef begint langzaam te komen.

Gelukkig bijna geen zwangerschapssymptomen zoals misselijkheid. wel last van me borsten die zijn wat gevoelig.

Hoe gaat het bij jullie??

Groetjes nicole

Hi allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus laat ik mezelf even voorstellen. Ik ben 35 jaar, mijn vriend is 47. Wij proberen nu al ruim 2 jaar (voor het eerst) zwanger te worden. Ik heb inmiddels een jaar lang Clomid gebruikt omdat mijn cyclus erg onregelmatig is (en nog steeds) en hebben nu 2x IUI achter de rug (met Gonal-F en Pregnyl). De 3e IUI-poging zal komende maand zijn. Gelukkig is er met het zaad van vriendlief niks mis.

Waar ik het meest moeite mee heb, is te weten waarom het nou niet lukt, ondanks dat er lichamelijk niks te vinden is naast de onregelmatigheid van mijn cyclus (eierstok, eileiders, baarmoederslijm, etc zijn allemaal goed). De teleurstelling is elke keer weer zo groot. Ik ben in principe een heel nuchter persoon, en mijn vriend gelukkig ook, maar het verlangen naar een kind is ook wel groot. Hoe gaan jullie daarmee om?

Terug
Bovenaan