Ervaringen IUI

Hey ladies

Inmiddels evaluatie etc gehad en we zijn weer begonnen na een maandje met iui...

Vandaag cd 15 en afgelopen vrijdag was mijn eitje 13mm dus we hopen vandaag op 17mm liefst 18!

Clomid 150mg en ik mag 6 december weer op evaluatie omdat we dan overgaan naar ivf in januari..mijn gevoel zegt me dat ik nu echt zwanger ga worden ik heb de rust hervonden en ben begonnen met accupunctuur dus annie is blij  :)

Hoe gaat het hier met iedereen???

Xxx

Hoi Annemarie,

Hopelijk was je eitje groot genoeg om pregnyl te prikken. En dat je vandaag/morgen inseminatie hebt.

Ik zelf zit niet echt meer op dit forum. Wijn zijn namelijk overgestapt op IVF. Na 6 IUI behandelingen nog steeds geen zwangerschap. de 20ste hebben we intake gesprek en ik hoop na het weekend (rond de 24ste) ongesteld te worden zodat we meteen aan de slag kunnen.

Het feit dat we nu over gaan op IVF heeft me wel rust gegeven. In mijn lijf en in mijn hoofd. Misschien is het ook een combi met de acupunctuur die ik nu doen.... wie zal het zeggen.

Succes in ieder geval.

xx

Hey, ik heb wel echo onderzoek van te voren gehad, en bloedprikken voor progesteron en ovulatie testen van te voren om te kijken of ik een eisprong had. Dat is allemaal normaal. Mn man zn sperma is ook onderzocht. Dat is verder normaal. Nu hebben wij al een kindje dat spontaan kwam. Omdat er verder geen reden / verhoogde kans voor andere afwijkingen waren hebben we 3x iui gehad. Bij de evaluatie stelde de gynaecoloog toch voor om een hsg onderzoek te doen. Dat gaan we volgende maand doen. En daarna van clomid over naar Gonal F. Maar we hopen natuurlijk dat IUI 4 positief resultaat geeft. Zelf hebben we ervoor gekozen om niet verder te gaan met IVF. Ik moet wel zeggen dat ik de moed een beetje begin te verliezen hoor, na 3,5 jaar en 4x IUI. Al heb ik er op een bepaalde manier ook wel vrede mee dat we 1 kind hebben. Maar om ons heen is iedereen zwanger of net bevallen en dat maakt het wel erg pittig.

IUI zelf vind ik niet echt pijnlijk verder. En het geeft op een bepaalde manier hoop om ervoor de eitjes te zien groeien op de follikelmetingen. Hebben jullie dat ook?

hoi meiden. na een hele lange tijd eindelijk weer een berichtje van mij.

nee het is jammer genoeg nog steed niet gelukt.. ik ga zo even een nieuw topic openen omdat ik wat ervaring wil van anderen. ik hoop dat jullie die ook meelezen.

groetje nicole

Hey dames...

Ik.ben nu 5 weken zwanger...de 3e iui is geslaagd...

3 november 1e echo en dan hopen dat alles gewoon goed is maar daar ga ik wel van uit :)

Lieve Nicole ik las net je andere verhaal! Vriendin van mij heeft cryo woensdag terugplaatsing wat een goeie oogst had jij!!

Komt goed meid echt

Xxx

Nicole,

Heel veel succes in het traject. Hopelijk heb je snel resultaat!

Annemarie, ik ben nu ook 5 weken zwanger, de 4e iui is geslaagd. Maar het voelt nog erg onwerkelijk. Ik had vorige week paar dagen na NOD een negatieve test. Gisteren voor de zekerheid opnieuw getest, en toen was die wel positief. Had het echt helemaal niet verwacht. Nergens last van ook verder. Ben nog wel heel voorzichtig, durf het eigenlijk niet te geloven. Want die negatieve test was zo'n domper vorige week.

Terug
Bovenaan