ervaringen met gedeeltelijk voorliggende placenta?

hoi jolanda

Jeetje zeg dat deze zo klein nog blijft en dat terwijl je rust neemt. Waar zal het deze keer aan liggen denk je dan weer een slechte doorbloeding van de placenta?
Zelf woon ik in de achterhoek en werk   als ziekenverzorgende in een verpleeghuis wel zwaar werk maar mijn collega's doen het zware tilwerk en zo dus dat scheelt.
Het is wel druk ja 3 kids maar je wordt er wel steeds makkelijker in hoor je moet wel,
we hebben thuis ook nog een boerderij wat mijn man vooral runt dus de spitsuur zeg maar met de kids sta ik er altijd alleen voor ze liggen vaak al in bed als hij s'avonds binnen komt.
Maar goed ben het gewend alleen met vier heb ik al tegen hem gezegt dat ik in de eerste weken echt zijn hulp nodig zal hebben. Met name s'morgens ivm met naar school brengen ed dat neemt hij dan op zich.
Ach en daarna komt dat ritme vanzelf weer.

Mijn jongste is op moment zo vreselijk aan het spoken s'nachts veel wakker heeft 3 kiezen door gekregen en ondanks een zetpil vrolijk doorschreeuwen dus we gaan haar toch maar even weer laten schreeuwen een nacht zodat ze niet zoveel aandacht krijgt want dat is ze er nu bij aan het uitproberen.
Echt meidengedrag hoor mijn zoontje heeft dat soort dingen nooit gehad en mijn oudste dochter was ook vreselijk daarin.

Maar goed heb vrijdag weer een echo dus ben benieuwd   en jij wanneer heb jij de echo weer??
Zal je laten weten hoe het is gegaan.

groetjes D

hoi jolanda,

Daar zijn we weer met goed nieuws de kleine doet het buitengewoon goed ons wondertje doet het wonderbaarlijk.
Het weegt ruim 2000 gram nu en ligt zelfs 5 dagen voor op schema wauw was helemaal verbaasd!!.
Ondanks mijn mega drukke dagen gaat het erg goed, wel erugggggggggggg zwaar maar goed de kleine heeft er geen last van.
Nou ik denk breng je gelijk maar op de hoogte.
Moest eigenlijk over 2 weken voor controle maar dan gaan we nog een paar dagen met   de kids op   vakantie dus nou over 3 weken weer een groeiecho.

Laat je nog even weten hoe het met jou gaat?

groetjes C

Hoi Dione,

Fantastisch  nieuws zeg, gefeliciteerd!

Het was hier een  beetje chaotisch, m'n zoontje was jarig en werd daarna ziek.
Vandaar geen tijd om te mailen.

Met de baby gaat alles goed, heb vandaag een echo gehad en ze is 400 gram gegroeit in 2,5 week tijd. De placenta is ook mee omhoog gegroeit. Dus we kunnen op de natuurlijke manier bevallen.
Ik heb 20 oktober weer een groeiecho.

Groetjes,

Jolanda

hoi jolanda,

Ik was benieuwd hoe je groeiecho vandaag was??
De vorige keer was de kleine goed gegroeid toch.
Ikzelf moet vrijdag pas weer ze wilde eerst de afspraak verzetten naar nog een week verder maar dan had er 3 en 1/2 week tussen gezeten en dat met 35 weken zwanger is me dat net iets te veel.
Verder heb ik nu verlof  en daar was ik erg blij mee pffffffffffffffffff het wordt echt megazwaar maar goed nog 5 weken denken we dan maar.
Verder houd ik nu erg veel vocht vast en last van mij handen daardoor mn s'nachts waardoor ik nog slechter slaap dan ik al deed  en jij slaap je goed?

nou ben erg benieuwd naar je uitslag vandaag in ieder geval wel prettig dat je placenta nu goed ligt en gewoon kunt bevallen.
Ps nog gefeliciteerd met je zoontje

hoi hoi

Hier weer even een update van mij.
De kleine doet het erg goed boven verwachting zelfs, heb vandaag weer een groeiecho gehad en ze schatten het nu op 5 pond al dus als deze nog 5 weken zo doorgroeid zit dat wel ok.

Nou Jolanda ik was erg benieuwd hoe het met jou was het is zo stil rondom jou.
Ik hoop dat het goed gaat!!!
toi toi toi.

groetjes D

Hoi Dione,

Ik heb  een aantal keren gekeken of er een bericht van je was, maar helaas, was bang dat je het niet meer kon vinden want ik heb me helemaal te pletter gezocht naar onze berichten.

Wellicht een idee om e-mail adressen uit te wisselen en elkaar dan persoonlijk te mailen?

Kan me voorstellen dat je niet wilt dat er 3,5 week tussen zit, lijkt me ook niet echt handig als je de groei in de gaten  moet houden.

Hier gaat alles z'n gangetje. Vind het ook steeds zwaarder worden. M'n groeiecho was goed, de baby is nu ongeveer 1700 gram. Ik heb a.s. dinsdag weer een echo en hoop dat ze dan ongeveer 2 kilo zal zijn. Heb veel pijn in m'n arm 's nachts. We waren afgelopen weekend lekker met zn tweeen weg en toen heb ik een nacht bijna niet geslapen. Elk uur had ik een pijnaanval in m'n rechterhand, om gek van te worden. Nu is het gelukkig een keer per nacht en soms zelfs een nacht niet.
Verder mag ik niet klagen, ze groeit goed, m'n bloeddruk is keurig en meestal voel ik me redelijk. Ben soms wel erg moe, heb nl. bloedarmoede. En last but not least, ben nu bijna een week met verlof! Echt heerlijk, vond het zo zwaar worden.

Ben blij dat alles goed met je is en dat de baby zo goed groeit. Rustig aan he!

Laat je volgende week weten hoe de echo was!

Terug
Bovenaan