Ervaringen met onregelmatige cyclus?

<p>Hee  allemaal!  Ik ben nieuw hier ? </p><p>En heb meteen  een vraagje. Mijn cyclus is ontzettend onregelmatig.  Wat wil zeggen de ene maand 34 dagen en de maand erop soms wel 45. .   Heel frustrerend soms.</p><p>Sinds deze maand ben ik begonnen met de ovulatietesten, en had na 3 weken een piek. Als het goed is word je na je ovulatie ongesteld na een dag of 14.. (dat was 3 dagen terug) tot op heden niets en de test gister was negatief...   </p><p>Zijn er hier ook dames met een onregelmatige cyclus? Hoe proberen jullie de kansen te optimaliseren? </p><p> </p><p>Dankjewel alvast ?</p>
 
Hoi hoi, ik ben 20 augustus 2019 gestopt met de pil. Sindsdien had ik steeds een hele onregelmatige cyclus: 31, 36, 42, 50, 65, 42 super frustrerend.... en zoals het er nu naar uitziet deze maand een normale cyclus van 34 dagen:)  ik werd ook niet binnen 2 weken ongesteld na mij  positieve ovulatietest, sinds 2 cyclussen wel precies na 2 weken. Wij maakten het vanaf dag 14 gezellig om de dag of om de twee dagen. Ik weet niet of je lang aan de pil hebt gezeten? Zo ja hoe lang ben je nu gestopt?
 
Hi AlisaAimee, 
Sinds oktober 2019 gestopt.. ervoor vanaf mijn 16e aan de pil, erna 2x een spiraal. De 2e was niet goed geplaatst en had nogal wat ongemak veroorzaakt in de baarmoedermond. Dus aan de pil geweest tot alles weer hersteld was ? nu dus ruim een half jaar zonder 'iets' . Duurde ook ruim 2 maanden toen ik stopte voor ik ingesteld werd. En erna werd het er niet beter op haha. Wij proberen het idd zo leuk mogelijk te houden vanaf dag 12.. Alleen tis zo lastig wanneer te starten met die ovulatietesten.. zijn er al zoveel doorheen gegaan.. hoe gaat dat bij jou? 
 
Hi @Girafje   thanks voor de tip! Mag er toch vanuit gaan dat het 4 weken na de ovulatie ongesteld worden niet heel normaal is? 
 
Ik start steeds op dag 14 met testen gebruik ook nog de veelste duren van CB paars. Maar dit geeft mij veel meer duidelijkheid van die van de kruidvat en action. Geduld is een schone zaak.... echt vreselijk!
 
Ik heb nu ook de cb besteld. Die de 4 vruchtbaarste dagen moeten aangeven.. vond de streepjes best duidelijk. Daar elke x bij mijn piek hij echt veel donkerder was. Maar aangezien nog geen resultaat begon ik nogal te twijfelen ?.  Hopen dat de andere zijn geld waard zijn haha. Wachten is niks als je iets liever vandaag nog wilt ?
 
Terug
Bovenaan