Ervaringen met onregelmatige cyclus?

Helaassss.  Zojuist ongesteld?. Weer niet gelukt deze maand. Hopelijk volgende  maand met de nieuwe testen meer geluk ? ( toch 17 dagen na de ovulatie.. best  veel ) 
 
Hee,
ik heb ook altijd veel last gehad van onregelmatige cyclussen. Niet zo erg als jullie maar er was bij mij ook geen touw aan vast te knopen. Ik loop ook op de fertiliteit in het ziekenhuis waarbij ik gonal f deed spuiten voor een regelmatige cyclus. Cyclus 1 eisprong op dag 12 en cyclus 2 op dag 16.... nu kwam Corona helaas en cyclus meteen weer stuk langer en eisprong op dag 23. Ik had gehoord van de Etos zwanger worden pillen. Hier zit een kruid in en heet monnikspeper. 
Ik dacht altijd het proberen waard. Eerste keer op dag 5 begonnen met slikken in de avond en wat denk je eisprong op dag 19. Deze ronde begonnen met slikken op dag 3 en vandaag mijn eisprong op dag 17 dus mijn cyclus wordt er echt korter van. Ik zeg top spul ?
 
[quote quote=10331065]Je eisprong komt pas in 1a2 dagen na je positieve ovu test dus als je er 2 dagen aftrekt kom je uit op 15 en tm 16 is nog normaal[/quote]
Nee nee ik heb echt geteld vanaf ovu. Test was 2 dagen eerder positief..   Maar wel fijn te horen dat dat nog mag afwijken.. 
 
[quote quote=10331111]Hee, ik heb ook altijd veel last gehad van onregelmatige cyclussen. Niet zo erg als jullie maar er was bij mij ook geen touw aan vast te knopen. Ik loop ook op de fertiliteit in het ziekenhuis waarbij ik gonal f deed spuiten voor een regelmatige cyclus. Cyclus 1 eisprong op dag 12 en cyclus 2 op dag 16…. nu kwam Corona helaas en cyclus meteen weer stuk langer en eisprong op dag 23. Ik had gehoord van de Etos zwanger worden pillen. Hier zit een kruid in en heet monnikspeper. Ik dacht altijd het proberen waard. Eerste keer op dag 5 begonnen met slikken in de avond en wat denk je eisprong op dag 19. Deze ronde begonnen met slikken op dag 3 en vandaag mijn eisprong op dag 17 dus mijn cyclus wordt er echt korter van. Ik zeg top spul ?[/quote]
Hoihoi!!   Dat ken ik helemaal niet? Is dat alleen op basis van kruiden dan? (Ik ben niet zo van het medicijnen slikken als het niet nodig is ?) ben wel heel geïnteresseerd nu ik hoor dat het zo werkt bij je!! En super fijn  voor jou ?
 
Ik had ook een erg onregelmatige cyclus. Variërend van 31 tot 49 dagen. Ik ben toen teunisbloemolietabletten gaan slikken. Dit slikte ik de eerste 2 weken van mijn cyclus en daardoor werd ik steeds tussen dag 28 en 31 ongesteld, of was ik zwanger! Ben nu 23 weken zwanger van mijn tweede kindje. Ik had deze gewoon bij de drogist gekocht en heb er veel aan gehad!
 
Terug
Bovenaan