Ik heb ook teunisbloemolie gebruikt nadat ik te horen kreeg dat ik 2,5 maand moest wachten op fertiliteitsarts.. Na 2 vele kortere cyclussen (28+31 dagen) en ik had cyclussen van 56-70 dagen was ik erg blij met het resultaat. Nadat ik voor de derde ronde teunisbloemolie had gebruikt werd ik zwanger (na een jaar proberen) dus voor ons werkte het heel goed!
Ik had wel PCOS leerde ik van de fertiliteitsarts dus dat kan ook bijdragen aan langere cyclussen.. Ik had waarschijnlijk ook geen eisprongen iedere cyclus of een hele trage die ik nooit kon vinden..
Ik had monnikspeper al geprobeerd maar volgens mij werd m'n cyclus juist langer (en ik kreeg erg veel last van m'n buik) dus daarmee gestopt..
Ik had wel PCOS leerde ik van de fertiliteitsarts dus dat kan ook bijdragen aan langere cyclussen.. Ik had waarschijnlijk ook geen eisprongen iedere cyclus of een hele trage die ik nooit kon vinden..
Ik had monnikspeper al geprobeerd maar volgens mij werd m'n cyclus juist langer (en ik kreeg erg veel last van m'n buik) dus daarmee gestopt..