Esk, Yndew & Wenser

Van harte gefeliciteerd Sparkle! En toegegeven, klein beetje jaloers voel ik me nu wel. Maar heel blij voor jou dat er nog een wondertje mag komen. 7 jaar geleden was het zo uitzichtloos voor je. En nu zelfs een 4e kindje!

Maandag controle gehad voor de Mirena. Met alle risico's en medicijnen die ik met een nieuwe zwangerschap zou moeten nemen was dit het goede besluit. En wat denk je. Mirena zit prima, maar ook een joekel van een eiblaasje. (23 mm). Mijn hele instinct schreeuwde, haal dat ding er nu uit! Ach de meeste spullen hebben we verkocht of weggegeven. En ben bijna 38. Dus het is goed zo. ( al blijft die drang naar zo'n kleintje altijd denk ik)

Gefeliciteerd Sparkle. Heerlijk toch om dat mooie nieuws te mogen melden. Fijn dat het gelukt is, je er de gezondheid, ruimte en mogelijkheden voor hebt. Ik kijk weer erg uit naar de geboorte van mijn neefje over een week of 4. Het blijft toch heerlijk.

Maar ik ben ook net 38 en inderdaad is het goed zo. Af en toe speelt het wat op, en met het uitzoeken van de babyspullen heb ik wel moeten slikken, maar ik denk dat het voor mij en voor ons gezin sowieso beter is. We hebben nu beiden een burn-out gehad in 3 jaar en ik merk dat de balans nog zo fragiel is. Ik gun mijn kindjes ontspannen ouders, en geen overspannen ouders.

H. is net pas door gaan slapen, na 28 maanden, dus dat maakt dat we ons weer kunnen richten op de toekomst ipv overleven. We zijn heel bewust bezig met bijslapen, gezonde voeding, sporten en weinig alcohol, in de hoop ons energielevel naar een gezond niveau te krijgen. Een beetje zon is ook welkom (helaas niet in de meivakantie, las ik net ;-)

Ik heb inderdaad mijn diploma gehaald. Een hele opluchting, want wat heb ik daar veel tijd in gestopt. Gelukkig nu achter de rug.

Wel bijzonder supertje dat je nu een ei hebt. Wat fijn ook dat de mirena goed zit. Voel je je er goed bij?

gr. wenser

Had weinig opties Wenser. Pil mag niet ivm trombose aanleg. Op zich heb ik weinig last van de mirena. Maar verlies al wel meer dan 2 weken  wat bloed. Zal wel over gaan.

Gefeliciteerd met je diploma! Eindelijk wat meer rust hoop ik voor je. Spannend nu afwachten tot je zus bevalt. Lijkt me toch extra speciaal dat ze nu toch een kindje mag krijgen.

Had een paar weken geleden nog wel even wat moeite hoor. Dat was de uitgerekende datum van de laatste miskraam en het idee dat er nog zo'n dreumes had moeten rond lopen vond ik ineens weer erg confronterend.  Hoewel die miskraam eigenlijk veel minder heftig was dan die er voor. Maar daar heb ik misschien meer om gerouwd. En natuurlijk ruim een week meegelopen dat we wisten dat het mis zou gaan en het hartje maar bleef kloppen.

Op zo'n dag als vandaag ben ik wel weer blij dat het bij 2 gebleven is hahahaha. Vakantie is niet mijn ding. De oudste wil het liefsr naar school  ( houdt van de regelmaat ) en de jongste is geen makkelijke.  Vaak 's avonds uitgeput door zijn ijzeren willetje.

Ik dacht eigenlijk al eens gereageerd te hebben hier!!
Is t weer weg...

Fijn dat je je diploma hebt gehaald Wenser, gefeliciteerd!
@supertje: ja ben er nu wel achter gekomen waarom ze het hier de 'terrible twos' noemen. 2 is echt een lastige leeftijd. Hier ook weer n boefje ;-)
Die nu ineens helemaal naar de wc gaat! Gaat echt zo goed! Zelfs snachts al regelmatig droog, dat duurde bij mn andere kids n tijd.

Bedankt voor de felicitaties, en ik begrijp als het niet makkelijk is..
Ik ben nu 24 weken, en groei goed...altijd een beetje te goed tijdens mn zwangerschappen ;-) Echt al een buik. Merk wel dat ik drukte veel minder goed aan kan. Ben best wel veel moe...Maar alle drukte van les geven, zwemlessen en andere verplichtingen zijn nu zo'n beetje afgelopen, dus hopelijk wat meer rust...

Over een maandje hebben we een huisje geboekt van ma-vrij, vlak bij het meer. Heb er veel zin in, maar het weer is hier nog niet echt veel warm geweest, dus ben benieuwd of er tegen die tijd al lekker gezwommen kon worden.

Volgend jaar gaat Abigail ook 3 dagen in de week naar school en Aaron iedere dag...zal wel vreemd zijn. Maar we verwachten de baby in September, dus als het goed is, is de school dan weer begonnen. Dus toch nog iedere dag 2 of 3 thuis.

Annemarie, laat je nog eens wat van je horen?

liefs!

Goed! Nog ongeveer een maand...dus de laatste loodje zou je het toch wel kunnen noemen ;-) Begin erg uit te kijken naar de komst van de kleine! Hoe hij/zij er uit ziet...het is een erg beweeglijk kindje, net als Abigail was. Een aantal weken terug nog een extra echo gehad ivm wat licht bloedverlies en alles ziet er goed uit gelukkig. Erg leuk om nog eens te gluren...Afgelopen di. ziekenhuis tour gehad, dat maakt het ook altijd weer ff echter. Heb t ook echt op mn heupen met schoonmaken, kleertjes wassen etc. 
Wij genieten nog even een tijdje van de vakantie. De baby zou net nadat de kids weer op school zitten moeten komen. Heb daarvoor ook de meeste dingen klaar. 
Hoe is het met de rest!? Stilletjes hier...

Hi meiden,
Wij zijn maandag vroeg in de morgen trotse ouders geworden van een dochter Ava (spreek uit Eva) Rachel! Na dagen in spanning of de bevalling niet wel door zou zetten is het uiteindelijk snel gegaan. 11.40 in het ziekenhuis 12.20 geboren! Ze doet t heel goed en wij genieten! Broer en zussen zijn heel lief en trots! Maar ook wel moe nu school begonnen is en alles anders is als normaal. Wij zijn zo dankbaar! Kunnen het soms bijna niet geloven dat we nu vier mooie gezonde kids hebben! 

Terug
Bovenaan