Hey meiden,
Gefeliciteerd, Annemarie! Wat fijn! Nog een paar dagen wachten tot je echo! Hoe veel schelen Dani en dit kindje als alles goed gaat?
Hier begint het af en toe ook weer te kriebelen...maar als ik dan zie wat een chaos het hier soms is, denk ik...nog maar even lekker wachten!
Klinkt stom, maar soms zou ik een baby wel leuk vinden, maar zie ik de zwangerschap zelf en alle rompslomp er omheen niet echt zitten.
Klinkt bekend hoor, Wenser, soms kan ik mezelf aan het einde van een drukke dag zo veel verwijten maken dat ik niet meer geduld heb gehad met de kinderen.
Tsjoh, nu ook je man een burn-out. Het valt niet mee voor jullie.
Vooral als je het zelf ook gehad hebt, kun je je wel inleven hoe het moet zijn voor hem. Krijgt hij ook medicijnen?
Met mijn man gaat het duidelijk beter, maar hij slaapt nog steeds wel veel en heeft moeite met veel lezen en drukke verjaardagen/vergaderingen. (Druk in zn hoofd).
Supertje, het zal ook wel moeilijk blijven voor jullie, je kunt denk ook niet echt een besluit nemen en er dan ijskoud 100% in gevoel achter staan. Fijn dat de kids zo leuk met elkaar kunnen he! A&A zijn ook altijd samen druk in de weer. Al hoewel Aaron zich soms wel ff af moet reageren...en dan is Abby weer in tranen...
Had ik eigenlijk verteld dat ik weer n ochtendje les geef? het is het klasje van Abigail (4 jarigen). Heel leuk maar toch ook wel weer best druk.
Aaron gaat nu drie dagen in de week, en heeft het super naar z'n zin op school! Kan nu al woordjes lezen, wat gaat dat hard! Hij was er zo aan toe, en zuigt alles in zich op! Morgen 10 minuten gesprek. Maar ik ken zn juf vrij goed, dus verwacht geen bijzondere dingen
blijft toch leuk, af en toe hier even bijlezen!