Esk, Yndew & Wenser

Lieve supertje

Wat een nieuws! En wat ontzettend knap dat je nu zo verder gaat met je leven en je klinkt zelfs enorm sereen...

Lieverd ik ga je missen en wens je al het goeds toe van het leven

Dikke zoen en bedankt voor je 'luisterend oor'

Supertje,

Tsja wat vliegt de tijd he? 18 jaar bij de gyn, 7 jaar hier op de site. Het is goed om zoiets af te sluiten. Dapper besluit hebben jullie genomen, zeker gezien jullie aller gezondheid. Logisch dat je rouwt om de miskraam, het is niet niks en ook nog zo kort geleden. Misschien dat het zal slijten, maar helemaal weg dat kan volgens mij niet.

Ook ik heb gemengde gevoelens bij de afgelopen jaren. Dolgelukkig en superfijn dat mijn kindjes geboren zijn, maar de weg er naar toe ervaar ik nog steeds als loodzwaar. Heb het gevoel dat vanaf 2008-2014 mijn leven steeds in het teken heeft gestaan van verdriet. En dat kwam allemaal toch een beetje terug nu met die eiceldonatie. Ik herken je woorden: t is goed zo, aan mijn lijf geen polonaise meer. Ik wil me richten op vooruit kijken en genieten. De burn-outs en alle ellende achter ons laten.

Ik blijf nog wel meelezen hoor, maar ik ben hier niet zo veel meer. Maar Annamarie blijven volgen over dit goede nieuws kan ik toch niet laten ;-)

Hey meiden,

Gefeliciteerd, Annemarie! Wat fijn! Nog een paar dagen wachten tot je echo! Hoe veel schelen Dani en dit kindje als alles goed gaat?
Hier begint het af en toe ook weer te kriebelen...maar als ik dan zie wat een chaos het hier soms is, denk ik...nog maar even lekker wachten! :D Klinkt stom, maar soms zou ik een baby wel leuk vinden, maar zie ik de zwangerschap zelf en alle rompslomp er omheen niet echt zitten.

Klinkt bekend hoor, Wenser, soms kan ik mezelf aan het einde van een drukke dag zo veel verwijten maken dat ik niet meer geduld heb gehad met de kinderen.
Tsjoh, nu ook je man een burn-out. Het valt niet mee voor jullie.
Vooral als je het zelf ook gehad hebt, kun je je wel inleven hoe het moet zijn voor hem. Krijgt hij ook medicijnen?
Met mijn man gaat het duidelijk beter, maar hij slaapt nog steeds wel veel en heeft moeite met veel lezen en drukke verjaardagen/vergaderingen. (Druk in zn hoofd).

Supertje, het zal ook wel moeilijk blijven voor jullie, je kunt denk ook niet echt een besluit nemen en er dan ijskoud 100% in gevoel achter staan. Fijn dat de kids zo leuk met elkaar kunnen he! A&A zijn ook altijd samen druk in de weer. Al hoewel Aaron zich soms wel ff af moet reageren...en dan is Abby weer in tranen...

Had ik eigenlijk verteld dat ik weer n ochtendje les geef? het is het klasje van Abigail (4 jarigen). Heel leuk maar toch ook wel weer best druk.

Aaron gaat nu drie dagen in de week, en heeft het super naar z'n zin op school! Kan nu al woordjes lezen, wat gaat dat hard! Hij was er zo aan toe, en zuigt alles in zich op! Morgen 10 minuten gesprek. Maar ik ken zn juf vrij goed, dus verwacht geen bijzondere dingen :)

blijft toch leuk, af en toe hier even bijlezen!

Nee mijn man heeft geen medicijnen, wel begeleiding. Het gaat beter maar nog niet goed. Idd veel moe, kan nog weinig en een hele dag met de kindjes is echt een opgave. Ja ik kan er nu denk ik wel beter begrip voor opbrengen, ik weet zelf hoe het is.

Ohh mogelijk nog een vierde Sparkle, dat is heel wat om te beslissen. Maar als de oudsten naar school gaan wordt het makkelijker en je man zal ook steeds meer herstellen. Spannende berichten.

Ik ben ook benieuwd naar jou hoor Annemarie!

Hey ladies!!

Wat ontzettend leuk om weer wat te lezen van jullie :)

Ondertussen 1e echo gehad met een kloppend hartje en morgenvroeg weer een echo dan ben ik 6 weken en 6 dagen ongeveer ;-)

Ik voel me verder ook erg goed los van het dagen kunnen slapen hahaha

Sparkle Dani is van 26 februari die is dus 2 jaar en 3 maanden als deze kleine geboren wordt :)

Wat leuk dat je weer les geeft hihi ik kan me voorstellen dat het druk is! Mijn hart zou gerust een 4e willen maar dat gaan we echt niet doen dus ergens enorm emotioneel nu dat dit de laatste keer is dat ik zwanger ga zijn...

Ik ga straks ouderschapsverlof opnemen 6 uur per week zodat ik van 24 naar 18 ga en dan ga ik mijn kappersvak meer uitbreiden zodat ik meer mijn eigen tijd kan indelen .

Heb ik erg veel zin in!

Wenser hoe gaat alles met je zusje??? nog goed neem ik aan???

Ik vind het zo knap van je met je kids en dan die studie maar jij gaat dat vast en zeker allemaal halen!!

Morgenvroeg 8.45 ga ik kijken of kruimel goed gegroeid is en dan mag ik 22 november weer bij de gynaecoloog waar ik met Dani ook gelopen heb, die knapperd hahaha

Heb ik ook zo'n zin in ;-p

Fijne avond dames!

Xxx

Lees dit nu pas...wat moeilijk meid...
Zoveel blijdschap en dingen plannen etc. en dan is het mis...
Weet helaas hoe het voelt.
Is de miskraam vanzelf op gang gekomen? Hoop dat je je lichamelijk oke voelt...en mentaal zul je het weer een plaatsje moeten geven door de tijd heen.

Liefs!

Terug
Bovenaan