Esk, Yndew & Wenser

Dat klopt Sparkle, toen was alles binnen de waarden, ook al was mijn cyclus ook toen kort. En mijnn mans zaadjes ook net goed genoeg. Maar nu dus nog iets slechter bij ons allebei.

Het is idd. moeilijk om weer in de MM te zitten. Het is precies waar ik zo tegenop zag in juni 2011 toen we het er over hadden om voor een tweede te beginnen. Maar de voorpret van zwanger worden, die anderen misschien wel hebben, heb ik niet gehad. Eerder het tegenovergestelde ;-( Maar wat doe je eraan he?

Maargoed, we houden er moed in en ik ben niet zo depri als de eerste keer, want we hebben tenslotte een prachtig kindje.
gr.
Wenser

Balen, Wenser, maar ja, nu kun je dan wel weer verder kijken, dus in die zin ben je er wel mee geholpen. Je hebt al een prachtige dochter, dus je weet dat het kan en als je daarbij dan net een zetje nodig hebt...

Hier hebben we eergister de eerste verjaardag van Joris gevierd. Hij is maandag 1 geworden!

Gefeliciteerd met jullie kleine man Esk!! :) 1 alweer...pff!! wat een leeftijd he? ;-)

Ja, Wenser vooral ook blijven genieten van je meisje hoor!! En idd zoals Esk zegt, misschien (hopelijk) is dit het zetje in de rug wat jullie nodig hebben! Fijn dat je er iig niet zwaarmoedig van wordt...al zal dat op bepaalde momenten best wel zo zijn....sterkte hoor! En houd ons op de hoogte he!

liefs,
Sparkle

Jeetje 1 alweer, gefeliciteerd Esk. Na 1 jaar wordt het allemaal wat makkelijker ook. Maar tegelijk zijn ze ook zo 'baby-af' ineens...

Fem is in juli 2 geworden en is ook echt een peuter nu. Ze heeft echt een kindergezichtje en -lijfje nu en kletst de oren van je hoofd. Ze is ook heel erg aan het kijken tot waar haar invloed rijkt: 'nee mama, jij moet wachten. Ik ga voor lopen" en 'ik wil op papa's stoel zitten, papa op mijn stoel" etc. Vooral erg grappig, en soms een beetje vermoeiend ;-)

Ze wordt motorisch steeds handiger met rennen, klimmen, zwemmen, dansen etc. Natuurlijk gebeuren er ook ongelukjes omdat ze steeds meer wil. We geven ongeveer 5 x pd. ergens een 'kusje op, over...."

Wb. mijn zwaarmoedigheid: natuurlijk heb ik er soms wel last van. Ik moet wel uitkijken dat het niet weer teveel op de voorgrond komt. Het kost best veel energie en ik merk dat het met allemaal plannen (vakantie, werk etc.) wel een rol speelt op de achtergrond. Dat vind ik zo jammer.

Als alles vanaf de eerste zwangerschapswens direct was gelukt, had ik nu twee kindjes van 3,5 en 2. En had ik als donor voor mijn zus een eicel kunnen afstaan en was ik misschien ook al bijna tante geweest. Maar er is nog hoop gelukkig en ik krijg hopelijk nog de kans om zwangerschap en bevalling nog eens mee te maken.

Hihi, wat een meissie wordt die Femke al! Herken ook wel dingen van die je beschrijft hoor. Aaron doet ook van die dingen....
Wordt ook echt een boef nu, zit een beetje in de fase van andere kindjes slaan en duwen...zucht...Gelukkig is hij nu wel voorzichtiger met Abigail, maar soms als hij even aandacht wil geeft hij dr even snel een mep. Voorderest is ie heel lief en kan hij goed zelf spelen.
Alles wat wielen heeft is leuk, maar vooral trekkertjes :) T wordt echt een klein boertje...Als hij mee mag op de trekker is dat het hoogetepunt van de dag!!

Femke is ook helemaal gek van trekkers. Gelukkig hebben we veel actieve boeren in de omgeving met open dagen enzo. Ze is dan echt niet weg te slaan haha

@esk gefeliciteerd nog met je zoontje.

jaja ik leef nog, maar tja als het goed gaat dan laat je vaak wat minder van je horen, alleen maar een goed teken

@ wenser, echt balen heb wel af en toe gelezen hoe het met je gaat. Soms is het leven niet eerlijk, jij hebt het met femke al gehad dat je al best ene tijd bezig bent geweest en nu weer al ruim een jaar.
Hoop dat ze snel iets gaan doen.

@ sparkle hoe is het met je? En met je dochtertje?

Niou hier gaat alles zn gangetje, onze kleine man doet het super, wel nog 1 a 2 keer in de maand last van oorontstekingen, maar net als we zeggen eht gaat steeds slechter knapt hij weer op, wij hebben daar neusspray voor. Hij wordt al snel 1 jaar, wat gaat het snel, hij kruipt rond wil al veel gaan staan, in de box wil hij allang neit meer, dus die hebbenw e opgeruimd, alleen maar een onding in de kamer.
Hij en Amber zijn echt 4 handen op 1 buik, echt mooi om te zien, net als nu zijn ze aan eht verkleden, Amber verkleed dr broertje tot een lieveheersbeestje, het is maar goed dat hij het nog neit allemaal weet, hahaha.

Met mij gaat he took supergoed, heb wel af en toe weer kriebels een babywens voor ene derde, maar ik denk dat je dat altijd blijft houden als moeder zijnde. Mijn man heeft zich al laten helpen en bij mij is de kans toch nihil. Ik ben mega superblij met 2 gezonde kids en geniet er elke dag van, elke dag is weer een feest en een genot om naar ze te kijken. Het is goed zo, ons gezinnetje is compleet.

Tot snel weer en een heel fijn weekend alvast en ik ga hard voor je duimen wenser.

Fijn weer van je te horen Wendy! Goed om te horen dat het bij jullie nu ook allemaal zo goed loopt! Mag ook wel eens ;)

Hier alles goed hoor! Geniet volop van de kleintjes!
Abigail is alweer 4 mnd oud en kletst en lacht volop, ze rolde met precies 4 mnd ook om van buik naar rug en is heel hard aan het oefenen van rug naar buik :)
Ze is heerlijk zoet ook ! echt genieten dus!
Aaron is echt een boef op het moment maar ook zo schattig deze leeftijd!

groetjes!

Terug
Bovenaan