Esk, Yndew & Wenser

Dank je wel, ik hoop dat jouw wensen ook uitkomen!

Mijn voornemens: de rust die ik nu heb, voortzetten en mij niet meer gek laten maken door werk. Vandaag een dagje vrijgenomen: een goed begin van mijn goede voornemens.

En genieten van wat we wél hebben, mn ons kleine meiske en elkaar!

En jij? Vervelend van je buikgriep. Het scheelt wel een dieetmaand ;-)))

gr.
Wenser

Hoop dat je kids snel weer de oude zijn, Wendy!
Ben je er zelf alweer een beetje bovenop...?
Hier nog niet echt ziek gweest, allemaal wel een beetje van dat je je niet helemaal lekker voelt...maar mogen nog niet klagen.

Het is hier echt superkoud weer!

We zijn 2 jan. een dagje naar Toronto gweest...maar het was echt TE koud! Verder wel genoten hoor...

Vandaag Aaron's 3e verjaardag gehad..dus groot feest. Dit keer snapte hij het echt...Dacht eigenlijk vandaag geen visite te krijgen, maar uiteindelijk toch opa en oma en een paar ooms en tante over...Woensdag nog het kinderfeestje...!

Niet echt voornemens hier, maar wil wel weer afvallen...blijf steeds n beetje heen en weer gaan...probeer dat vol te houden...was nu weer zo'n 3 a 4 kg aan,dus wil dat er weer afwerken...Als ik eenmaal weer normaal ga eten, kom ik helaas altijd weer aan...:( maar dat altijd wel zo blijven.

Hoop dat je dat idd vast kunt houden Wenser! Heel veel sterkte daarbij!

groetjes!

Zo al bijna gezakt naar pagina 3, we schrijven al een behoorlijke tijd mee.

Wat leuk dat het sneeuwt. Hier nog geen vlokje gevallen. Ik vind sneeuw wel leuk, maar nu het er niet is, is het ook wel heerlijk. Geen gedoe op de weg en met de trein en zulk lekker weer dat we veel naar buiten kunnen.

Aaron al weer 3, jeetje. Gefeliciteerd. Doen ze bij jullie al kinderfeestjes op die leeftijd? Hier heb ik dat eigenlijk nog nooit gehoord, meestal pas vanaf 4 of 5.

Goed voornemen, maar lastig als je echt moet blijven lijnen om je streefgewicht te halen. Een aanpassing op je eetpatroon die je kan volhouden, is dus niet genoeg. Vervelend.
Ik heb het geluk dat ik goed op gewicht blijf met de beweging die ik krijg door het lopen (met de hond en naar de bus) en paardrijden en simpele dingen als traplopen op werk etc.
Ik probeer me wel in te houden met suiker, maar verder eet ik best veel qua lunch,en avondeten, fruit etc. Suiker vermijden is al een kunst op zich trouwens, het zit overal in ;-)
Maar we hebben nu een redelijk assortiment opgebouwd waarvan ik weet dt het relatief minder suiker bevat. Weinig pakjes en kant-en-klaar sausjes. En natuurlijk eten we ook wel af en toe gemakseten ;-)

Sterkte ermee.
Wenser

Klinkt goed Wenser...bent goed bezig :)
Wij hebben zoveel kleintjes in de familie, dat we dus ook een kinderfeestje hebben :)
Op het moment is het weer wat zachter weer...gelukkig...kinderen hebben lekker vanochtend even buiten gespeeld...

Goed bezig wenser met het eten, en je geluk dat je op gewicht blijft, had ik dat ook maar, hahaha. Hier ook geen kant en klaar pakjes saus of iets, heel veel verse groenten, en soms omdat kids het lekker vinden witte bonen in tomatensaus maar gelukkig houden ze van groenten :)

Hier niet zo heel veel te melden, ben nu pas weer opgeknapt van mijn buikgriep Finn heeft er soms nog last van en oh zo zielig hij heeft wel veel pech want gisteren tijdens het stoeien met zn zus is er iets met zn voetje gebeurd we denken opgezwikt en nu loopt hij echt mank, gelukkig gaat het nu weer en huilt hij neit heel de tijd. Maar hij heeft veel pech.

Tot snelw eer

Gaat t al weer wat beter met Finn. En met jezelf? Zo'n buikgriep hakt er meestal wel in qua energie.
Wij komen er genadig vanaf. Fem is wel al een paar keer ziek geweest, maar minder dan de vorige winters. Meestal 1 of 2 daagjes koorts of spugen en dan is ze weer de oude.
Wenser

Hier n beetje hetzelfde met de griepjes...tot nu toe...en zelf nog niet echt ziek geweest, wel moe.
Het is hier verschrikkelijk koud nu...iedere keer weer -20 snachts en dan die wind...voel me nu wel een beetje opgesloten met de kids...we rennen naar de stal en we rennen naar de auto ;-)

Hoe gaat het nu met jou Wenser?

Brrrr koud. Hier komt de winter niet echt op gang. Eén keer gekrabd en vanmorgen wat hagel op de weg, verder niets. Eigenlijk wel lekker.
Fem is intussen weer ziek geweest, 40 graden koortd en 2 dagen thuis. Maar nu weer fit.
Wij zijn aan onze 6e en laatste IUI begonnen. Morgen terugkomen om te kijken hoe de eitjes groeien. Spuit nu de ene dag een hele, andere dag een halve portie om overstimulatie voor IUI te voorkomen. Vorige keer hing het erom of t door kon gaan. Het voelt nu wel veel minder vol in mijn buik.
We hebben ook gelijk een afspraak voor evaluatie IUI/intake IVF ingepland, want daar zijn wachtlijsten voor. 6 maart is het. Hopelijk hebben we het niet meer nodig.

Gr.
Wenser

Terug
Bovenaan