Esk, Yndew & Wenser

Nee het is wel echt een domper. Ook al is de hoop niet groot, je blijft hopen dat de laatste keer dan het wonder gebeurt.
Maar nu verder. Oef ik zie er tegenop. Maar ja wel willen zo graag. Dus tanden op elkaar en gaan.
Eerst maar eens al onze vragen stellen bij de evaluatie/intake.

Dank voor je medeleven.
xxx
Wenser

Hee hoe gaat tie meiden??

Ik ben nog aan het bijkomen van het trekken van mn 4 verstandskiezen...nu op dag 4 en voor t eerst zonder pijnstilling. Heb over t algemeen niet te klagen, hoor als ik andere verhalen hoor :)

Over ruim 3 weken een reis naar NL gepland. Dit keer ga ik een week voor uit en blijf ik 3 weken! MIjn man volgt dus een week later...vind het heel spannend, ben nooit langer dan 2 of 3 nachten bij hem vandaan gweest...dus ga hem zeker missen!
Maar lijkt ons beter voor de kids als ze wat meer tijd hebben om te wennen etc.

Mijn vader heeft een aantal weken plotseling een openhart operatie nodig gehad, dus kijk er erg naar uit om hem weer te zien! Gelukkig hadden we deze tickets al geboekt.

Langzaam heb ik ook het gevoel weer n beetje normaal in mn vel te zitten na alles met de miskraam/ziekte etc...

Denk aan je hoor Wenser...binnenkort moet je op gesprek toch? spannend...

liefs,
Sparkle

Zo das niet niks. 4 tegelijk? Jeetje.
Goed dat je verder wel weer beter in je vel zit. Ook voor de spannende reis. Je gaat dus in je eentje met 2 kindjes vliegen? Chapeau hoor. Maar wel heerlijk dat je wat langer tijd hebt. En fijn dat je je vader weer kunt zien, een open hart operatie is niet niks.

Wij hebben donderdag het gesprek. Ben benieuwd. Ik denk dat we dan niet gelijk aan de beurt zijn, verwacht eerder mei ofzo.
Hopelijk lukt het één keer voor onze vakantie (eind juni). Maar wel ruim ervoor want als het niet lukt wil ik niet dat onze vakantie er onder lijdt. Dat hebben we zo nodig één keer per jaar!

Groetjes
Wenser

Ja dat kan ik begrijpen...elke keer net zoveel spanning rond de vakantie en zomer is ook niet bevorderlijk...Heb je al een lijstje met vragen klaar?
Weet je ook al welke arts je zult krijgen? Of moet je dat nog afwachten.?
Succes!

Wat een rot site weer ik ben ydnew, heb effe een ander profiel aangemaakt andere pakte hij neit en hij stuurd geen vergeten wachtwoord door, ik reageer snel meer...ik ben jullie neit vergeten hoor :)

Ja natuurlijk kun je meeschrijven supertje. Ik kan inmiddels weer inloggen. Onder mijn oude naam. Het werkte eerst niet, maar nu wel, dus ydnew misschien voor jou ook.
Hier in afwachting van IVF. Waarschijnlijk rond 5 april starten. We hebben vrijdag een gesprek met de verpleegkundige. Al weten we al een hoop door het laatste gesprek met de gyn. We gaan eerst voor IVF, hoewel ze een parallel IVF/ICSI aanraadde. Maar ICSI vinden we (iig nu) nog een stap te ver. Dat zou wel kunnen betekenen dat als het aan de doordringbaarheid van de eicel ligt (icm de slechte zaadjes), dat we dus met nul embryo's zitten en 1 poging voorbij is. Maar die gok nemen we dus. Mijn man ziet ICSI helemaal niet zitten, omdat je een eicel kapot maakt en de natuurlijke selectie eigenlijk uitschakelt. Zit wel wat in, maar ik sta er nog niet zo negatief tegenover al het de laatste mogelijkheid is. Nou ja, eerst maar eens een 'gewone' poging, hopelijk is dat voldoende.
Volgens mij zit Sparkle nu in NL trouwens!
Wenser

he he...kan ook eindelijjk weer inloggen!! Beetje onoverzichtelijk hier allemaal....
Hoe kun je het bevallen forum vinden zonder gewoon naar beneden te scrollen...?

Iig...Ik ben nog niet in NL..Maandag vertrek ik! Vind het heel spannend...! Ben heel benieuwd hoe het gaat met de kids. En vliegen zowiezo wel spannend...en zonder man, voor n week.

Spannend allemaal Wenser...nu gaat het toch echt gebeuren. Kan wel begrijpen dat in je hoofd ICSI nog weer een stapje verder, extra moeilijk is. Maar hopelijk helemaal niet nodig. Zie je erg op tegen de medicijnen?
Hopelijk is dit DE uitkomst voor jullie!

Supertje, welkom, natuurlijk, schrijf lekker mee :)groetjes!
Sparkle

Terug
Bovenaan