Esk, Yndew & Wenser

En....!!!!!!? Goed nieuws??

Wij hebben het super gehad...mis het heerlijke warme weertje en de cultuur daar! Maar het was zo heerlijk om de kids weer te knufflen :)

Ojee lekker naar jamaica in de winterperiode, had wel willen ruilen. Hier guur geweest bah wel weer erg wennen aan de kou, brrrrrr. Dus lekker fijn weggeweest met je man.

En wenser????? ohhh zo spannend hoop eht zo voor je en je gezinnetje.....

Je dank jullie.
We nemen nu zeker even rust. We gaan nu eerst nog even hard doorwerken tot de dag voor kerst en dan lekker vrij en 5 daagjes weg naar Duitsland. Daarna maar weer verder kijken, ik heb niet zoveel hoop meer op die zesde kans ;-(

Verder gaat het gelukkig wel goed, sinterklaas en kerst bieden veel afleiding. Fem is razend verwend door oma's en tantes en gelukkig hebben wij het zelf nog wat beperkt gehouden.

Wenser

Denk aan je hoor...lekker een vakantie in t vooruitzicht, altijd leuk ;-)

Leuk dat ze zo verwend is, is toch voor kids allemaal zo leuk...hier een verlate sint/kerst bij eenkomst met de fam pas op de 27ste en daarna alweer Aaron's 3de verjaardag....volgens mij was is 2 jaar geleden al lang klaar met plannen en nu moet ik nog eens wat verzinnen ;-)

liefs!

Ik wens jullie ook allebei een goed jaar toe. Fijne feestdagen met het gezin en heel veel geluk, gezondheid en liefde in 2014. Wenser

Terug
Bovenaan