Esk, Yndew & Wenser

Dank je wel schat hoe gaat het met jou eigenlijk??
Ik hoop dat je snel de operatie krijgt... Ik heb die twee keer gehad eerste keer waren mijn eierstokken zwaar ontstoken en had ik pus en bloed in mijn buik.. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen aan een antibiotica infuus...
Wat een ellende ze hebben toen gelijk ook hapjes genomen uit mijn baarmoeder omdat ik een pap uitslag had van 3 a..
Tweede keer gingen ze ook de eileiders doorspoelen en weer hapjes wegnemen ik had weer een pap 3 a toen...

Dus nu ben ik blij dat er ff niks meer hoef ik was ook erg ziek van de narcose iedere keer echt irritant!
Ik hoop dat er snel duidelijkheid is voor je!

Xxxxxx

hier even ene berichtje van me, lees zoveel mogelijk jullie berichten, maar vind het zwaar irri dat ik telkens opnieuw moet inloggen. MAar goed.... @wenser, goed om te lezen dat het al wat beter met je gaat, hoever ben je nu precies? En wat vindt Femke er eignelijk van, begrijpt ze het al ene beetje dat ze dadelijk de grote zus wordt? @annemarie heb ook jaren bij dietiste gelopen die zei dat ik nooit meer ene bepaald gewicht kon halen zeker niet gewicht voor mijn zwangerschappen. Nu zit ik daar al bijna aan, je moet de moed neit opgeven, ik kon moeilijk afvallen, maar ineens ging het wel, wanneer dat bij jou is is natuurlijk lastig te zeggen, maar houd vol :), komt goed! @supertje, las dat je eerst positief had getest en toen de duivels eraan kwamen, had het zo gehoopt voor je, hoe voel je je nu? @ sparkle, hoe is het met je? Volgens mij niemand vergeten..... hier alles zn gangetje jullie moeten maar zo denken van mij geen nieuws is goed nieuws :) fijne zonnige dag toegewenst

Ik voel me vrij goed nu. Heb me er weer overheen gezet. Baalde enorm uiteraard. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Officieel moeten we nu aan de anticonceptie ivm de kijkoperatie. Maar heb gisteren de pre-operatieve screening gehad en er is nog geen datum bekend. Dus dag dag rubber en hallo zalig ongedwongen sexleven. Hahahah. Ik vind de narcose wel vrij spannend. Heb het nog nooit gehad. De operatie gaat ruim een uur duren en het idee dat ze van alles in mijn lijf gaan proppen daar terwijl ik slaap, vind ik toch niet helemaal tof. Krijg eigenlijk 3 ingrepen in 1 keer. Ze beginnen met de cystes in de eierstokken, dan eileiders doorspuiten, baarmoederfoto's maken, biopten nemen en met een camera de baarmoeder van binnen bekijken. Pas nog een uitstrijkje gehad en die was negatief. Dus over papcellen maak ik me geen zorgen. Hoop dat het allemaal niet te lang gaat duren

Sterkte meid...wel fijn dat ze meteen een aantal dingen tegelijk kunnen doen voor je. Ik ben zelf ook nooit echt lang onder narcose gweest, maar de meeste mensen hebben er niet echt veel last van...
Wanneer hoor je een datum? Als ze ineens een gaatje hebben?

@ gebruiker 991328
Dank je wel :)
Ik denk ook wel dat het gaat lukken als ik uitgebaard ben en niks meer aan hormonen toedien dan zal het een stukje makkelijker zijn...

@supertje

Jeetje dat zijn idd drie dingen in 1!
Komt allemaal goed, fijn dat je papuitslagen goed zijn :-D

Ik spreek jullie morgen met hopelijk goed nieuws wat betreft ei in The making
B-)

Xxx

@sparkle Ik hoop onderhand wel een datum te horen. Van de 4 tot 6 weken tot ingreep zijn er 3 om. Ik ben ook wel blij dat de gyn gelijk even doorpakt. Maar kan zijn dat ze alsnog gaan stimuleren van de eisprong.

Spannend zeg supertje. Biopt en doorspuiten heb ik beiden gehad zonder narcose, dat viel mee. Cystes heb ik nooit gehad, dus ik heb geen idee hoe pijnlijk of vervelend dat is. Balen als je zo zit te wachten en niks weet. Je wilt gewoon een datum weten waar je naar toe kan groeien. Nu kun je niks plannen ook.
Ook voor jou (ga ik net als voor Annemarie) duimen. Wenser

Ben ook niet echt bang voor de pijn. Het vervelendste schijnt de lucht die ze in je buik pompen. Ik ga maandag bellen. Mijn man moet ook vrij kunnen vragen voor die dag.

Terug
Bovenaan