Esk, Yndew & Wenser

De kruidvat test van gisterenavond was heel licht positief. De clear blue digital oordeelt met ochtendurine: niet zwanger. Dan zal het vandaag of morgen wel los gaan barsten.

Ow dat is apart :-(
Ik had toen ook licht positieve kruidvat testen en de clear blue was toen ook positief en twee dagen later kreeg ik een miskraam... Dus ik heb gelijk een haat ontwikkeld tegen streepjes testen...
Maar ik ga toch nog hopen voor je schat
:)

Xxxx

Ik had vorige maand hetzelfde.. De ene dag een lichte streep en de volgende dag niets.. Hoop voor je dat het toch positief uitpakt.

Ik heb dat juist andersom. Heb liever een streep dan die digitale. Die van het kruidvat zijn zoveel gevoeliger. Maar ik dacht, met ochtendurine moet het toch zeker wel duidelijk zijn. Inmiddels nog een kruidvat en een goedkope van testjezelf gedaan. Kruidvat heel licht positief, testjezelf negatief. (Heb ze andersom gedaan. Eerst testjezelf en toen kruidvat met dezelfde urine) maar bij kruidvat verscheen pas na de verstreken tijd. Dus laat het bloedbad maar komen. Ik ben er klaar mee. Vannacht hard gehuild. Nu op naar de operatie.

Toen ik zwanger was van Jill heb ik ook gewoon een da strepen test gedaan en idd binnen een aantal seconden twee dikke strepen... Ik was wel ruim een week overtijd toen... Jill was niet gepland maar een geschonken wondertje... Ik was ook 32 kg lichter toen dan nu...

Maar in december heb ik ook de kruidvat testen gedaan, heeeeel licht positief en ik wist dat het niet goed zat... Probleem is ik heb maar 1 vergelijking en dat is Jill dus nu die miskraam geweest is link ik die gedachte aan die lichte streepjes... Ik weet gewoon dat ik de eventuele volgende positieve test in paniek ga raken als ik weer een licht streepje heb, puur door die miskraam...
Daarom probeer ik vanaf nu weer voor de honderdste keer te lijnen met die stomme pcos en dan misschien blijft er wel een kindje plakken voor mij...

Dus dat is mijn reden van de streepjes en ik snap jou zeker ook goed en daarom krijg je een virituele knuffel want het is gewoon ronduit kut!
Ander woord heb ik er niet voor... Succes meisje... Alles komt goed...

Xxx

He wat een onzekerheid...kunt het beter maar gewoon zeker weten, nu blijf je toch nog hoop houden...:(
Hoop dat je snel zekerheid krijgt, en goed dat je het emotioneel er meteen goed uit kunt laten! succes meid!

Ohhhh ik had een hoop gemist. Jeetje supertje, wat spannend. En balen. Ik duim ook dat het kwartje de goede kant op valt!
Sterkte met de spanning en emoties. Annemarie: sterkte met je goede voornemen. Een flinke uitdaging! Maar hopelijk ben je zo gemotiveerd dat het je makkelijk(er) af gaat.

Thnx meiden. Had vannacht eigenlijk al moeten gaan vloeien. Begint bij mij altijd rond een uur of 4. Tot op heden niks. Grr. Het is echt een slopende dag. Laat het dan gewoon losbarsten. Of dik positief. Maar dit is killing.

Terug
Bovenaan