Esk, Yndew & Wenser

Fijn dat je nu duidelijkheid hebt... Toch ontzettend zuur dat je test licht positief geweest is... Nou onze deal staat in ieder geval, Potverdorie dit moet nou maar eens gaan lukken!

@wenser
Thanks meid ik ben nog steeds gemotiveerd dus het gaat me tot nu toe goed af, morgen eerste fm... Cyclusdag 9 zou erg uniek zijn als er meteen groei te zien is maar wie weet! :)

Ik heb we weer iets anders vervelends... Ik heb al een aantal maanden een vervelende pijn onder mijn rechter ribben... Vanmiddag mag ik me bij de huisarts melden als ik pech heb is het mijn galblaas en als ik nog meer pech heb gaat deze operatief eruit... Ik laat het jullie wel weten, maar ben zo boos erom want ik moet gewoon afvallen wat me niet lukt en daardoor heb ik nu last van die stomme galblaas... Toch ben ik weer met weight watchers begonnen het kan iig geen kwaad...

Groetjes liefs

Annemarie

Ohhhhhh balen supertje, dan is de klap nog harder dan dat je niets had geweten. Sterkte meis.
Annemarie: joh wat vervelend. Sterkte. Ik ben zelf ook wel een snoepert, maar heb mij en gezonde eetstijl aangeleerd. Misschien heb jij er ook wat aan, ipv allerlei maaltijdvervangers, wat volgens mij erg lastig is vol te houden. Als je er eenmaal aan gewend bent, is een andere eetstijl makkelijker vol te houden.
Wat wij hebben ingevoerd: we vervangen veel snoep- en koekmomenten door fruit. Ik heb vaak koekjes van de natuurwinkel, met andere zoetmiddelen (bv. ahornsiroop) dan suiker. Als ik snoep, neem ik meestal hele pure chocola. Daar kun je niet zoveel van op en het is niet zo slecht. Ik drink veel water en thee (heb ook verse munt in mijn tuin) en soms koffie. 1 vruchtensap per dag, en soms een glas icetea of ander fris. Ijs maak ik meestal door danoontjes in te vriezen. En anders van die zakjes zonder kleurstoffen.
Hoewel ik nu wel iets meer zondig, merkt ik ;-) En ik sportte ook best veel, maar met mijn bekken ligt dat nu ook redelijk stil. Ik moet dus ook opletten ;-)
Maargoed, voor iedereen werkt het anders. Misschien werkt weightwatchers voor jou wel veel motiverender, omdat je dan gelijk effect hebt. Sterkte meis, heel veel succes met afvallen.

Lief je tips! Ik volg die ook al hihi, weight watchers is punten tellen geen maaltijdvervangers daar geloof ik niet in :)
Dus door punten te tellen leer je betere keuzes nog te maken en ik schrijf dan op wat ik gegeten heb die dag... Ik eet al een tijdje biologisch zoveel mogelijk en dus was ik ook bekend met de ahorn etc... Ik heb altijd onwijs veel gesport en afgelopen 1.5 Jr was ik 3x per week in de sportschool te vinden... Helaas is er in die 1.5 Jr vijf kg afgegaan en dat was het...
Daarom moet ik niet teveel willen nu gewoon gezond eten en meer kan ik niet...
Klote pcos maakt het extreem moeilijk om af te vallen en dat is moeilijk uit te leggen naar anderen zelfs de diëtist snapt niet waarom ik niet gewoon afval...

Ach ja opletten kan sowieso geen kwaad ik doe mijn best gelukkig kom ik niet aan, maar ik zou zo graag er iets af willen gewoon voor mezelf...

Nogmaal bedankt!

Xxxxxx

Sterkte Supertje...toch weer moeilijk...:(

Wenser, wat goed dat je zo goed bezig bent. Ahorn siroop is dat hetzelfde als maple syrup? (errug canadees ;-) )
Ik ben nu ook weer aan het afvallen, en kan gelukkig rond mn streefgewicht blijven nu. Ik heb nooit proberen af te vallen tot dat ik Aaron kreeg, toen was ik ook zoveel aangekomen dat het echt nodig was. Woog 20 kg meer! Toen heb ik geleerd dat ik het ook echt kon ;-)
Lijkt me idd lastig als je zo goed je best doet en geen vooruitgang ziet, dan heb je ook niet echt een stimulans. Afvallen is voor bijna iedere vrouw wel een blijvende strijd denk ik :) Succes ermee iig hoop dat het gaat lukken. Mijn zus heeft ook een deitiste en dan heb je toch meer een stok achter de deur denk ik. Hopelijk helpt het je!

Wenser: heb je nog erg last van je bekken, en heb je nog advies gekregen van de therapeut?

Nou, ik ga snel van het heerlijke weer genieten!!

Ja Annemarie, dan doe je heel erg je best, en dan moet het wel echt heel frustrerend zijn dat je niet afvalt. Jemig. Idd. is maplesyrup hetzelfde. Ik was met Femke juist onwijs afgevallen door de borstvoeding 11 maanden. Daarna wel weer iets aangekomen, maar niet erg gelukkig. Maar ik heb de bouw van mijn vader, en die is behoorlijk aan de maat. En als ik wel snoep, komt het ook redelijk snel eraan. Maar niks te klagen hoor, het voelt niet als een strijd. Ik voel me ook echt minder lekker in mijn vel als ik veel snoep.
Het gaat steeds beter. Heb oefeningen van de therapeut en met veel rust en afwisseling kom ik steeds verder. Op mijn werk mag ik gebruik maken van een ligbed an de bedrijfsarts, als die er niet is. Tussen de middag een half uurtje, en dan kan ik er weer even tegenaan.Thanks voor asking ;-)

Oeps ik had mijn antwoord ergens anders getypt :-$
Maar diëtiste heb ik al zoveel gehad, die werden alleen maar boos omdat ik bijna niks afviel.... En dat is lastig want je doet je best maar niemand snapt pcos... Ik ben naar een landelijke pcos dag geweest het enige wat hun zeggen is volg de schijf van vijf meer kan je niet doen en laat je niet gek maken door crashdieet te volgen dat werkt averechts...

Ik doe mijn best iig komt vast goed een keertje
:)
Maar fijn dat het beter met je bekken gaat meid!Moet nu zeggen met dit tropische weer ik waan we me al op vakantie hahah en ik ga niet eens hahaha :p
Meiden, fijne week vrijdag horen jullie meer van me dan heb ik de 4e fm meteing en het gaat goed !!! Vandaag een eitje van 13 mm!!
xxxx

Terug
Bovenaan