Esk, Yndew & Wenser

Ja ik voel me prima Sparkle. Idd al een klein buikje, dat had ik de eerste keer niet zo snel.Geen misselijkheid, een klein beetje moe, maar dat is normaal. Alleen bekkenpijn (SI-gewricht), maar het gaat beter dan een paar weken geleden. We verheugen ons op de vakantie, even lekker uitrusten!Hoe is het inmiddels in Canada, druk zeker met maaien enzo, of is het weer nog steeds mwah?xxx

Goed om te horen dat het goed gaat...is de bekkenpijn een beetje te overleven?Waar gaan jullie heen? Lekker hoor...over een paar weken hebben wij een camping waar iedereen van de familie komt voor een weekje, nog even kijken en plannen wanneer en voor hoe lang wij gaan...

Het weer is heerlijk geweest de afgelopen tijd, gisteren na lange tijd weer wat regen gehad. Het is op het moment een beetje rustiger..het was giga druk, alles kwam tegelijk omdat het zo lang nat was in het voorjaar.
We hebben al heerlijk gezwommen! Aaron vind het heerlijk om te zwemmen, en durft al 'alleen' te zwemmen met zn vleugeltjes aan. :)

Leuk dat je al een buikje krijgt, dat gaat bij een tweede wat vlugger he...kun je lekker gaan showen!

Wij gaan naar Frankrijk. Bekkenpijn is te doen, als ik goed oplet met tillen/bukken en voldoende afwissel met lopen, staan, zitten en liggen. De autorit wordt wel naar, maar ja, die stond al gepland. Heb mijn bekkenband ook weer uit de kast gehaald. Dat helpt niet met zitten, maar wel met (langer) lopen.
Heerlijk dat het weer zo lekker is. Femke zwom idd ook vorig jaar ineens 'alleen'. We hopen in Frankrijk ook te kunnen zwemmen. Er is een buitenbad, en de weersvoorspellingen wisselen steeds tussen 20 en 26 graden en regen en zon. Even aankijken dus.
Nou, ik ben voorlopig offline, we vertrekken vannacht ;-)
groetjes en fijne weken de komende 2! (en goede berichten als ik terugkom!)Wenser

Ik ben jaloers!!
Hihi geniet ervan meid en ik hoop dat ik inderdaad goed nieuws heb!
Nou komend weekend mag ik hard werken dus de tijd vliegt voorbij :)

Liefs Xxx

Heey sparkle
Ik mag vrijdag 4 juli testen...
Heeel Spannend hihi
Ik moet wel zeggen dat ik ontzettende last heb van pijn in mijn bekken... Dit is op zich een maandelijks terugkerende pijn alleen is het nu echt bizar erg...
Heb ik nog fijn overgehouden van mijn eerste moppie Jill :)

Wie weet is het een goed teken, ik heb ook last van mijn twee pluspunten maar dat kan goed door de utrogestan bolletjes komen...
We hebben geduld...
:-D
Hoe is het met jou!?

Ik ga gauw slapen morgenochtend weer mensen wassen etc :)

Terug
Bovenaan