Esk, Yndew & Wenser

Sorry 13 dagen geleden... Donderdag is 14 dagen na de inseminatie... Daarom mag ik van het ziekenhuis 16 dagen na inseminatie pas officieel testen, dat zou aanstaande zaterdag zijn... Ik voel altijd goed wanneer ik ongesteld moet worden en ik voel me zeker anders als normaal... Zelfbescherming zegt Anne gewoon wachten tot zaterdag... Als ik dan nog niet vloei dan ben ik toch eens zeer benieuwd...

Ik ben ram misselijk dat kan door de zenuwen komen natuurlijk...
Hoe snel kunnen wij zo'n klepje in de buik realiseren hahahah

Nou idd Pfff dramaaa die lijven :-(
Voor jou ook spannend allemaal maandag heb je die afspraak natuurlijk... Heftig allemaal... Wonderen zijn de wereld nog niet uit wie weet zien ze ineens wat op een spontane echo ofzo je weet het niet :)

He spannend weer Annemarie....zucht, nu moet je nog zo lang wachten. Ik hoor altijd dat een fals positief niet kan? Zou je wat betreft licht niet te veel zorgen maken ivm miskraam. Positief is positief, en het is nu nog vroeg...
Sterkte meid...dit helpt niet echt voor de spanning ;-)

Ja dat begreep ik ook dat dat niet kan...Die zaterdag duurt lang zo en ik probeer me niet druk te maken maar ondertussen krijg ik wel wat buikpijn gevoel..Geeft niks dat je Engels praat dat kan ik ook heeeel goed hahah net als Frans en Duits :p
Aan de ene kant heb ik gisteren even een gesprek gehad met mijn vader en die zei ook al, meisje als het goed zit zit het goed zo niet dan niet en daar hoef je je helemaal niet voor te schamen je hebt er gelukkig al eentje...Daar heeft hij ook gelijk in natuurlijk...het voelt alleen wel als falen snap je?
Morgen zou ik eigenlijk ongesteld moeten zijn...en anders uiterlijk vrijdag ...Ben benieuwd...
Liefss

Helaas had ik dat de vorige cyclus dus ook. En blijkbaar heb ik nu spontaan een normale cyclus gehad, want hier is het inmiddels de overbekende vloed

Ik herinner me dat nog idd... Ikzelf ga ervanuit dat het niet zo is en ik gewoon ga vloeien
Wel goed dat je een nu een cyclus hebt ineens... Heb jij veel last van de vloed??
Ik loop altijd leeg jow vreselijk...

Terug
Bovenaan