Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog minder als een week dus....Hoop dat het goede tekenen zijn voor je! Sterkte met t wachten...hopelijk kun je je gedachten een beetje verzetten...!
Hier goed hoor...heerlijk aan het genieten van het warme weer! Lekker zwemmen met de kids!
Ow heerlijk!
Hier gaat het goed verder druk aan de arbeid dus vrijdag vliegt naar me toe XD
Mijn schoonmoeder maakte net een opmerking... Zei is echt een nuchtere tante hè maar ze zei Anne jou gezicht tekent ik denk dat het nu raak is... Gisteren op school zei een grietje uit de klas... Annemarie wat zie je er toch moe uit gaat het wel goed?
Tel vandaag de huilbuien erbij op en ja hoor dan ga ik toch ook ff twijfelen...
Oe...wat spannend...! Je kunt soms zoveel van die kleine dingetjes zien. Had je dat bij Jill ook? Wie weet...zou zo fijn zijn! Maarja, straks de klap weer harder als het niet zo is...succes meid!
Oké nu word het toch spannend... Ik schrik net wakker K zat diep in een droom en ik had al twee testen gedaan die aangaven dat ik zwanger was...
Ik ben meteen gaan testen... Heeeel licht positief... Een plusje staat erop die van clear blue iK heb voordat ik hem in de urine deed goed gekeken of er geen voorbedrukte lijnen waren... En nee die zijn er niet... Nu staat er een plusje heeeeel licht...
Ik doe vrijdag nogmaals testen... Ik sta helemaal perplex...
Dank je lieverd... Ik krijg het alleen benauwd bij lichte plusjes of streepjes, dat was bij mijn miskraam ook het geval.. Ik heb de digitale erachteraan geknald daar stond niet zwanger... Ik ga ervanuit dat ik ongesteld ga worden... Komt ooit goed daar geloof ik in...
Ik heb 5000 eenheden gespoten de woensdag voor de inseminatie... Dat is nu precies 14 dagen geleden... Ik test meestal na 7 max 8 dagen al negatief van de pregnyl..