Esk, Yndew & Wenser

Joehoeeeee de eerste laag verf zit erop. Mijn man had ineens de geest ;-)Hopelijk snel de tweede laag. Daarna wil ik zelf nog een cirkel met een andere kleur schilderen. Maar eerst even de meubels passen en meten ;-) Het is niet zo groot.
Geeft wel een fijn gevoel dat er nu wat gebeurt!

hehe, kan weer wat plaatsen!! al tijden niet gelukt...kreeg steeds een foutmelding!

Gisteren de 20 weken gehad, ik ben verliefd!!! Zo schattig, hij/zij lag helemaal met de beentjes onder zich gevouwen en handjes bij het hoofdje.
Kon ook heel mooi het ruggegraatje zien....Placenta ligt vooraan wat ik al een beetje dacht want ik voel deze baby minder als de andere twee en alleen heel laag.
Voor zover wij weten zag alles er goed uit, officieel mag de huisarts dit alleen zeggen, maar ze liet alles duidelijk zien, hartje, maag, blaas en feliciteerde ons, dus wij zitten op een wolkje :) Aaron was ook mee, maar is toch nog wel lastig voor m om te zien.
Nu kan ik niet wachten tot kleintje echt komt :) maar er moet nog heel wat gebeuren.

Wat een leuk idee van een cirkel, heb je daar een mal voor ofzo? En wat worden de kleuren?

We hebben nu eerst 9010 op de muren en koof gesmeerd. Ik ga dat combineren met een warme grijstint en als de baby er is nog was oudroze of petrol sjablonen. De cirkel heb ik als top gekregen van een styliste, maar ik moet eerst kijken of t in ons kamertje kan, want eigenlijk is het alleen leuk als het in het midden is, met het bedje ervoor. Als ik t doe, dan doe ik een schroef in de muur, touwtje eraan en dan als een passer de cirkel trekken. Moet wel heel precies de randjes schilderen dan, maargoed.

Zie bijvoorbeeld: http://www.vtwonen.nl/tag/cirkel

Maar ik ben bang dat het bedje helemaal naar achter moet ivm de beperkte ruimte. Lukt de cirkel niet, dan wordt het een geschilderde 'lambrisering'.
http://www.eigenhuisentuin.nl/inrichten/interieurindex/kinderkamers/trendy-en-budget-babykamer/

Oh iets te snel op enter ;-)
Lekker dat de 20 weken echo goed ging. Bij Fem had ik ook de placenta vooraan, toen voelde ik ook veel minder. Nu ligt de placenta bovenaan, ideaal volgens mij ;-)
Wat gaan jullie voor kleurtjes doen? Of wordt het Abigails oude kamer en krijgt zij wat nieuws?

20 weken al sparkle. Wat gaat het snel. Fijn dat alles goed is.
En lekker dat je nu bezig bent met het kamertje wenser. Leuke ideeën!

Ik heb genoten van mijn midweekje met man kinders en moeder. Was echt nodig. Helaas wel met de rode vloed. Maar goed, dat komt wel met een regelmaat van 37/38 dagen. Dus blijven oefenen. Hoewel we er nu niet meer helemaal meer op gefocust zijn. Mocht het lukken super, is het niet zo, ook goed. We hebben er inmiddels rust in gevonden dat het misschien bij deze 2 mooie ventjes blijft. We genieten er nu wel extra van.

Leuke ideeen Wenser!
Hier inderdaad een nieuwe kamer voor Abigail en de baby mag in de babykamer (grenst aan onze slaapkamer). Dus nog heel wat te decoreren en op te knappen deze winter.
Wil graag een speelkamer beneden, een nieuwe kamer voor Abby en ik wil de keuken ook verven...

Supertje, fijn dat je een goede tijd gehad hebt!
Goed dat je er rust mee kunt hebben, al zullen er best wel tijden zijn waarbij het allemaal niet zo makkelijk is!

Terug
Bovenaan