Zo even een tijdje niet hier gekeken eigenlijk!
Gaat goed hier, buikje begint goed te groeien. Afgelopen zondag voor het eerst het hartje gehoord.
Ik heb echt zo mn dagen dat het goed gaat en ik veel energie heb, en dagen van helemaal niet.
Gisteren een verjaardag gehad, dus laat in bed, misschien dat het daar aan ligt maar voel me maar slapjes.
Verder zijn we een nachtje weggeweest zonder de kids, was echt ff heerlijk!
Begin de baby nu regelmatig te voelen, vooral s avonds, maar van mij mag het wel een stuk meer..haha, vind het heerlijk en stelt me gerust. Maak me altijd nogal snel ongerust...heb ik bij de vorige twee ook gehad.
Verder wat moeilijke dingen in de familie. dus best wel een beetje stress. En een vriendin die net bevallen is van haar baby, maar na een aantal uur kreeg hij ineens niet genoeg zuurstof, nu allerlei testen en dingen, maar ze hebben nog niet echt uitslagen...
De zomer wil hier niet echt vorderen lijkt het wel...veel koeler weer gehad, dus niet echt veel gevoel van zomer, maar vandaag een warme dag!Supertje, moeilijk besluit, maar hopelijk geeft het je in zekere zin ook rust. je hebt iig twee mooie kids! is je moeder voor langere tijd ziek?Annemarie; leuk zijn die bezoekjes toch ook wel eigenlijk he, maakt het allemaal wat echter. Hier over 3 weken de 20 weken echo alweer, vind dat altijd ook wel spannend!
Wenser: leuk om lekker te gaan werken...hopelijk niet te veel rommel in je huis ;-)