Esk, Yndew & Wenser

Dapper besluit supertje, maar zeker gezien de omstandigheden denk ik wel het enige wat je kunt doen. Je hebt jezelf, een relatie, een gezin, een moeder en verdere familie. Je kunt na al die energie die je erin hebt gestopt, niet van jezelf eisen dat je op alle fronten maar door en door en door gaat. Maar dat neemt niet weg dat het lastig is, om die knop (tijdelijk) om te zetten. Sterkte.
ps. blijf je nog wel een beetje meeschrijven of is dat te confronterend?

Tuurlijk blijf ik plakken hahahah. Kan het jarenlange getyp toch niet laten hahahah. Hang hier al 5 jaar rond he. Net als jullie trouwens. Jij en Sparkle waren er toen ook al. De knop is eigenlijk al om hoor. Tuurlijk hoop ik nog wel, maar stel me er niet meer op in.

Zo even een tijdje niet hier gekeken eigenlijk!
Gaat goed hier, buikje begint goed te groeien. Afgelopen zondag voor het eerst het hartje gehoord.
Ik heb echt zo mn dagen dat het goed gaat en ik veel energie heb, en dagen van helemaal niet.
Gisteren een verjaardag gehad, dus laat in bed, misschien dat het daar aan ligt maar voel me maar slapjes.
Verder zijn we een nachtje weggeweest zonder de kids, was echt ff heerlijk!
Begin de baby nu regelmatig te voelen, vooral s avonds, maar van mij mag het wel een stuk meer..haha, vind het heerlijk en stelt me gerust. Maak me altijd nogal snel ongerust...heb ik bij de vorige twee ook gehad.

Verder wat moeilijke dingen in de familie. dus best wel een beetje stress. En een vriendin die net bevallen is van haar baby, maar na een aantal uur kreeg hij ineens niet genoeg zuurstof, nu allerlei testen en dingen, maar ze hebben nog niet echt uitslagen...

De zomer wil hier niet echt vorderen lijkt het wel...veel koeler weer gehad, dus niet echt veel gevoel van zomer, maar vandaag een warme dag!Supertje, moeilijk besluit, maar hopelijk geeft het je in zekere zin ook rust. je hebt iig twee mooie kids! is je moeder voor langere tijd ziek?Annemarie; leuk zijn die bezoekjes toch ook wel eigenlijk he, maakt het allemaal wat echter. Hier over 3 weken de 20 weken echo alweer, vind dat altijd ook wel spannend!

Wenser: leuk om lekker te gaan werken...hopelijk niet te veel rommel in je huis ;-)

gelukkig dat je blijft je betn toch altijd een fijne steun geweest in de tijd dat ik nog steeds niet zwanger was...wil jou daar toch nog echt even extra voor bedanken! xxx

Ja vijf jaar geleden waren wij er ook al. Vijf jaar, wat gaat dat hard. Vond de site toen wel fijner. Inderdaad net als Annemarie wil ik jou ook bedanken voor de steun, toen en nu weer. Ik wilde dat het voor jou ook anders afliep, maar fijn dat je wel rust kunt vinden in je besluit. En fijn dat je hier blijft.
Ik kijk wel minder vaak sinds de site is veranderd (en nu ik zo moe ben nog minder vaak), maar ik mis het ook wel weer als ik even niet heb gekeken ;-)
Sparkle: fijn dat het goed gaat, rap al weer de 20 weken echo! Ik vind het ook geruststellend als ik het kindje regelmatig voel. Ik blijf toch erg onzeker. Zeker na al die verhalen van kindjes die het niet goed doen of iets hebben na de bevalling. Laat eerst alles maar goed zijn en die eerst kwetsbare weken voorbij zijn.
Annemarie: op hoeveel weken zit jij nu? En hoe gaat t met je bekken?

Ik heb weer een kkein sprankje hoop gekregen gisteren. Er was geen follikel te zien, maar had zondag allemaal krampen alsof ik ongesteld moest worden. Toen ik dat vertelde heeft ze nog eens extra gekeken en het zou kunnen zijn dat ik een eisprong heb gehad. Er was een rafelig plekje te zien. Vrijdag bloedprikken om te kijke of er daadwerkelijk een eisprong plaats heeft gevonden. Maandagmiddag krijg ik de uitslag. Mocht het zo zijn, heb ik nu een cyclus van 37/38 dagen.

Bedankt voor jullie lieve woorden! Het ontroert me gewoon.

Hey meiden :)
Morgen ben ik precies 13 weken zwanger wenser... Tot nu toe gaat het goed met de bekken! Dus hopelijk blijft dat zo :)

Jeeeee supertje! Dat zou toch helemaal te gek zijn! Ik ga voor je duimen lieverd!

Sparkle super dat het zo goed gaat met je!!

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan